İzleyiciler

25 Ocak 2012 Çarşamba

Ben yine özledim

Ben yine özledim. Yine binlerce fotoğrafımı bireer bireeeer gözden geçirdim :) 2 yıl önce bugünlerde vize almak için Ankara'daydım. İçimde ''ya vize çıkmazsa, ya gidemezsem'' korkusuyla hemde. Sonra aradan 1 hafta geçti, pasaportum geldi. Ups kargo elemanının gelişini hala hatırlıyorum =) Pegasus'tan bilet alındııı veeeeeeee 10 Şubat 2010 sabahı bu kız tek başıma uçak koltuğunda gözünden gelen bi kaç damlayla Brüksel'e doğru yol aldı =) 19 yaşındaydım. Şehir dışına bile tek başıma çıkmamıştım ki daha önce. Heyecanlıydım...

O heyecanla gittim hemen fotoğraf makinemi alır almaz Paris'e! =)


Her ırktan insanın yaşadığı bi yurtta en güvenli buzdolabı benim için pencere kenarıydı :) Çook şeylerim çalındı mutfaktaki ortak buzdolabından. Çok aç kaldım. O yüzden akıllanıp pencere kenarımı bu iş için kullanmayı öğrendim :P


Şu fotoğrafı öyle benimsemişim ki. Resmen ben orda doğup büyüdüm. Kimliğimi açıp bakıcam valla mahalle-köy kısmında filan bu şehrin ismi yazması lazım mutlaka =D Ben burada yaşamak istiyorumm yaa =((


Flamanca'ya dair bildiğim tek şey ''dank u well'' ve ''alştublift'' iken bu konserden de zevk aldım. Düşünün artık nasıl aşkla yaşadığımı:( (kelimelerin yazılışını hala bilmiyorum =D)

Kriek-kirazlı bira. Onu da çok özledim. Kız birası =P


Hadise stayla konuşan gurbetçi gençlerimizden biri aşkının numarasını otobüslerin duvarlarına yazmış. 


Pazar günleriydi sanırım. Çiçek pazarı olurdu. Geceleri uyumazdım. Sabah erkenden gider gezerdim çiçek pazarında. İçim açılırdı, huzur bulurdum. Sonra yurda döner akşama kadar mis gibi uyurdum =P
Bu arada papatyadan daha güzel bi çiçek var mı ya....


Color block modasına pek takip eden bi ülkedeydim ben canıım =D


Akdenize kocamaaan kıyısı olan bi ülkede Akdeniz'i bile görmedim ben. Kuzey Buz Denizi kenarında almışım elime kum tanelerini... Hayat fırsatları nerden sunacağını bilemiyo:)


Bot turlarını da özledim. Cebimde beş kuruş bırakmayan suçluların başında geliyo bu botlar =)


Namur en sevmediğim şehirdi galiba. Hem ben Valonya'yı sevmedim ki.


Brüksel <3


Ihmmmmmmmmm...


Yumurta kapıya mantığıyla 1 güne sıkıştırdım koca Flamanca sınavını.
Sonuç= Sertifikam yok =D


Günlerce köfte köfte diye sayıklamıştım. Rüyalarıma bile girmişti hatta. Bu tabak önüme konulduğunda dünyalar benim olmuştu. Şimdi mutfakta 10 adım ötemde köfte olsa ne yazar peeehh...


Bu güzel yer benim okulumun bahçesiydi. =(


Happy hour <3 Her şeyden 2şer 2şer ;) :) 


Şu fotoğrafı görünce karnımdan ilginç sesler gelmeye başladı o.O 


Topuklu ayakkabıyla gezmeye giden aklıma şaşayım. Bulduğun yerde ayakkabıyı çıkarır oturursun kıçının üstüne =)


Bu fotoğraf araya niye sıkışmış bööö=( Ağlayarak çektiğimi hatırlıyorum sadece...


Bu da veda fotoğrafım. Acaba bi daha merhaba diyebilecek miyim Belçika'ya. Ben bu ülkeyi neden bu kadar benimsedim. Yaşadıklarımdan mı, çevremdekilerden mi? Bilmiyorum... Ama çok özlüyorum. Her karesini deli gibi özlüyorum. 


Brugge'den bir kare. 


Güzelliğini sevdiğimm...


Ah siz olmasaydınız biz ne yapardık?=) Lüksemburg'da da karnımızı siz doyurdunuz :)


Türk bayrağı görünce çıldıran kız fotoğraf makinesine saldırır=))


Brüksel'in meşhur çocuğu. Bi çikolataya göre pek de yenilesi durmuyo bence bu sidikliler :D


Barbekü partilerimizden sonra ateş yakıp polarların içinde sızmayı özledimmm...


Bir ülkenin her şehri mi böyle güzel manzaralarla dolu olur?!


''Beyin bedava''



***

Su an çok fena "Tülaaaaaaaaay çok özlediiiiiim geri dön aşkııııııııııııııııııııııııımmm" modundayım. 
=((

24 yorum:

Junkhead dedi ki...

Aaayyy bayılıyorum böyle farklı ülkeler postlarına :D Kendim gidip gezmiş kadar oluyorum bir sürü fotoyla yaaa ... Süper post olmuş canımcımm ! Ama gece gece canımı pizza çektirdin yaaa hııhhh !!! :/ :(

justuntitled dedi ki...

Aynı krize ben de girdim Özge ya, keşke simdi fotoğraftan canlansa da önümüzde olsa ühüü =(( Ayrıca teşekkür ederim kuzum. Sürekli fotolara bakıyorum bu ara, özlemim dorukta.

Grace Happy dedi ki...

bende ılk tek basıma 13 yasında cıkmıstım kendımı embesıl gıbı hıssedıyordum ama bır basladın mı gerısı gelıyor bende dedıgın tarıhlerde mılan roma parısteydım

Unknown dedi ki...

OOOwh gerçekten özlenesi yerlermiş.Bu arada fotoğraf çekme alışkanlığın da gözümden kaçmaz :)Her şeyi ölümsüzleştirmeyi sen de benim kadar seviyorsun.Ne demiş şu an adını hatırlamadığım şahıs; Fotoğraf yoksa yaşanmamıştır:) <3

onorr dedi ki...

keyifle okudum :) ben de erasmus ozlemi cekenlerdenim, 1 sene olucak ama ozluyorum seni cok ıyı anlıyorum aaah ah :)

justuntitled dedi ki...

Grace, senin gitmediğin yer kaldı mı?=) Ben yine çıksam yine biraz embesil hissederim kendimi =D

süslüm, o karelerin önünde olduğum versiyonlar çok daha güzel ama bloga koyamıyorum:) Söz çok güzel, çok gerçek bu arada.

justuntitled dedi ki...

Onorr,Re-erasmus diye bi şey yaşasak ne güzel olurdu di mi...

Adsız dedi ki...

kız ölürümm o ne güzel bir şehir karmaşası yaa :)Buzdolabına da ayrıca hayran kaldım bilesin :D

İrem GÖKER dedi ki...

Ne eğitimi aldın Belçikada ? Bu arada fotolar gerçektne güzel özlenmicek gibi değil inşallah herkese nasip olsun yurtdışı fırsatı . Ahhh ahh İtalyada moda eğitmi aldığımı hayal ettim -.-

justuntitled dedi ki...

ojesandığı, buzdolabım da sana hayran, muck :D

irem, erasmus diye bi program. kendi alanınla ilgili gidiyosun. ben öğretmenlik okuyorum. ogretmenlik dersleri gördüm. sen moda üzerine bi bölümde okuyp erasmus programına dahil olursan moda üzerine egitim görürsün. yani ne okuyosan onun devamı bu:) inşallah başına gelir diyoruummm :) :*

İrem GÖKER dedi ki...

Belçika ne ya Brüksel diciktim :D Fotolardan beynim döndü.

İrem GÖKER dedi ki...

Ayy insallahhh bu nasıl birşeyki puanla falanmı gidiyosun hani burs gibi :S

justuntitled dedi ki...

Üniversitenin anlaşmalı olduğu ülkeler&okullar oluyo. Sana sınav yapıyolar, mülakat yapıyolar (ingilizce) başarılı olursan cebine sana yetecek kadar parayı da koyup güle güle diyolar :) Belçika'nın Gent şehrindeydim bebeğim. Brüksel'e gezmeye tozmaya gittim bi kaç kez :)

İrem GÖKER dedi ki...

Ooo neğadan güzel yeaa inşelllah <3 Önce istediğim ünv. yi kazanıyımda ben yurtdışınada sıra gelir :D

justuntitled dedi ki...

İnşallah sen de buğadan güzel şeyler yaşarsın İrem'cim =D

İrem GÖKER dedi ki...

İnşallllaaahh <3

Necla Şölen dedi ki...

Brüksel hakikaten güzel bir şehir, sokakları çikolata kokuyor...

justuntitled dedi ki...

Çikolata ülkesi:)

PrettyWeird dedi ki...

Mmmm Kriek <3

justuntitled dedi ki...

Mmmmm <3 =)

Gözde T S dedi ki...

Canım boşver sertifikayı, gezdin gördün ohh ne iyi yaptın. Hayatta hiçbir anın tekrarı yok maalesef. Belki şimdi gezmeye gitsen tam olarak aynı tadı vermez ama genede bundan sonra hangi ülkeye gidersen git her zaman ilk yurtdışı mekanın hepsinden bir adım önde olacak :) Annemde ilk Amsterdam'a gittiği için hep orayı sayıklar :)

justuntitled dedi ki...

Evet canım oradaki ortamımı, arkadaşlarımı malesef bi daha bulamicam zaten :( Amsterdam da sayıklanmayacak bi yer değil ki aah ahhh :)

ozandti dedi ki...

aaa ben de böyle gittiğim yerleri yapayım çok güzel olmuş :D

justuntitled dedi ki...

yap yapp :))

Yorumunu çok geç gördüm ozandti :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...