İzleyiciler

25 Ocak 2012 Çarşamba

Golden Rose Holographic Color / No: 107

Bu minikleri daha önce şu yazımda aldığımı söylemiştim. Sonra da hiç kullanmamıştım. Yazın güneş çıkacak, o güneşin altında pırıl pırıl parlayacak çünkü bu ojeler=) Zaten minicikler, hemen biterler.
Ama dün Golden Rose Holografik ojeler piyasaya sürüldü haberi gelince ben de dayanamadım sürdüm=) Böyle de kıskanç biriyim işte=P İnternet üzerinden alacaklara swatch imkanı sunmak istemiştim ben aslında eee şeyy kemm kümm =P=P=P








Bunlar da diğerleri =)


Bu güzellikleri DBMS Kozmetik'ten aldım aylar önce=)
Bilginize:)



14 yorum:

kitten dedi ki...

ne zaman yeni oje almamaya karar versem yeni birşeyler çıkıyor uff :D

justuntitled dedi ki...

Kitten, o diyetler çok çabuk bozuluyo malesef :D

Junkhead dedi ki...

Oleeeyy,bu renkten ben de aldııım :D :D

justuntitled dedi ki...

Oooley seninkileri de dört gözle bekliyoruuz :D

Adsız dedi ki...

tırnaklarına aşığım haberin olsun.

justuntitled dedi ki...

Bu yorumun üstüne şımaran tırnaklarım değil, ben oluyorum:)) Teşekkürler Adsız arkadaşımm:)

Adsız dedi ki...

aynı renk ama başka markadan bende de var baby :)
bkz: http://ojesandigi.blogspot.com/2012/01/elenor-310-holografik-oje.html
:D her ne kadar senin kadar güzel gösteremesem de holo renklerimiz aynı yaani

Necla Şölen dedi ki...

Ne güzel renk, jean ile ne kadar güzel gider... Diğer renklere de bayıldım...

justuntitled dedi ki...

Ayy seninki de çok güzelmiş ojesandığıı, isterim isterim ondan da isteriim :D

necla şölen, teşekkür ederim:) evet kotlarla güzel gider gerçekten:)

Unknown dedi ki...

off, bayıldım bunlara,hemmen alınmalı ama o kadar ojem var nereyse sığacak bunlar

DBMS KOZMETİK/TREND dedi ki...

Sen herkesten önce tanıtanlar ve sahip olan birkaç kişiden birisin canım o yüzden bunlar şuanda çok kıymetli yakında kıymeti geçer :)

justuntitled dedi ki...

kavala, minicik bunlar. hiç yer kaplamazlar. al al al:) gerekirse bana verirsin ben senin için saklarım da yani hiiç sorun etmem:p

Dbms trend, seninle saatlerce seçmiştik bunları. Kimse swatchlamamış, göremiyosun, seçemiyosun:) Ama bu 5güzelliği sonunda seninle fikir birliği yapıp seçtik:) Onlar benim için her daim kıymetli canım. Gökyüzünde güneş görünsün diye bekliyorum kullanmak için bile:)

gösde dedi ki...

bende niye böyle durmuyor bu ojeler arkadaş yaa :( sende ne güzel hologramı belli bende normal simli oje gibi duruyor güneş de yok meydanda bi göremedik şu hologram özeliğini :D

justuntitled dedi ki...

Fotoğrafları flaşlı çekmeyince pek belli olmuyo dediğin gibi aslında:( Ben yaza saklıyorum bunları, güneşli havalarda ümitliyim bunlardan:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...