İzleyiciler

25 Ocak 2012 Çarşamba

She Candy Can Baby Lips

Bitirip de aynısından 2. kez aldığım tek ürünüm bu sanıyorum. Şimdi de duruyo bi köşede, kullanmıyorum. Gerçi kullanmaya kıyamıyorum da diyebiliriz:) 

Minicik bir kutudan çıkıyor glosslarımız ^.^ 
Bu kutunun mor, kırmızı, turuncu versiyonları da var. Ama benim en sevdiğim renkler pembenin içindekiler '.'


Ta taaam! 3 tane serçe parmak kadar gloss karşılıyor bizi:)


3 rengin de ne kadar güzel olduğunu söylememe gerek yok sanırım. Pembeden ziyade şeftali tonları insanıyım ben. Şeftali tonlardaki ruj arayışım da şu en soldaki bebek yüzünden başladı. Fakat hala istediğim ruju bulamadım =(


Gloss fikri pek hoşuma gitmese de bunları seviyorum seviyorum seviyoruuumm.


25 yorum:

Mervenin Dünyası dedi ki...

yuppiiii cok güzel bu yaaa hala satiliyor mu ki :/

Petrl dedi ki...

cok tatlilarr :)

justuntitled dedi ki...

Merve, 2 ay kadar önce Vipdükkan'da satışa sunulmuştu. Kıyıda köşede kalmış dükkanlarda da vardır belki. Ama malesef artık üretilmiyo, satılmıyo =(

PetrolMavi, teşekkür ediyolar sana =))

LensMakyaj Blog dedi ki...

ambalaja bayıldım. keşke hala üretiliyor olsaydı :(

justuntitled dedi ki...

Çok sevimliler di mi?:)) Ahh ahh keşkee:(

Bakım Günlüğü dedi ki...

haha, tam yemelik!

justuntitled dedi ki...

Bir de tadını, kokusunu bilsen ♥ :D

Unknown dedi ki...

Ben onları yerim ki :)Neden üretilmiyorsa artık ne de şeker ürünleri vardı :(She duy sesimizi :))

justuntitled dedi ki...

Sorma yaa =( Bi ümit bekliyoruz işte:p şiii duy biziii..

Sare dedi ki...

tadı kokusu süper bişey artık satılmadığından dikkatli kullanıyorum ve renkleri çok güzel :)

justuntitled dedi ki...

Ben de senin gibi alıp da dikkatli kullananlardanım. bitirmeye kıyamıyo insan:)

Adsız dedi ki...

Cok tatlilar gercekten. Nedense benimde ne zamn cok begendigim bisey olursa yapimi durduruluyor=(((

justuntitled dedi ki...

Bu markaların satış politikası bi muamma gerçekten :(

PrettyWeird dedi ki...

Çok tatlı!

gps87 dedi ki...

she ürünleri ne kadar güzeldi hele ki ojelerinin renkleri... keske gene üretilse :( güle güle kullan canım :)

justuntitled dedi ki...

Teşekkürler!:)

justuntitled dedi ki...

gps87blog, ojelerinden malesef yalnızca 1 tane var elimde, keşke daha çok alsaydım:( Teşekkür ederim çok:)

Nerwen dedi ki...

bunları ben de görüyorum hep ambalajı çok şeker ama gloss kullanmadıgımdan almadim hiç :) güle güle kullan...

Sare dedi ki...

bende de sadece 2 tane ojesinden var :( yapısı kuruması filan çok güzel,daha çok almadığıma pişmanım

justuntitled dedi ki...

nerwen, o senin bildiğin glosslara benzemiyo amaa:)) "ambalajı için bile alınır" tipte bi ürün bence:)

sare, malesef artık yok. zaten bi şeyin değerini illa kaybedince anlıyoruz :)

sevda s. dedi ki...

Çok güzeller ama :(
Bulmam lazım onlardan :)

justuntitled dedi ki...

Sevda s. inşallah bulursun ya öyle tatlılar ki :))

Adsız dedi ki...

bunlara bayıldımm =)=)

justuntitled dedi ki...

çokomel, çok güzeller dimii :))

justuntitled dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...