İzleyiciler

13 Ocak 2012 Cuma

Nail Trick - Purple

Nail Trick nedir, ne değildir artık sanırım bahsetmeme gerek yok.
Hepimiz onun ''sağlık dostu'' olduğunu biliyoruz:)

Ben öyle her gün oje tazelesem de aslında zaman zaman bunu yaparken bazen çok zorlanıyorum.
Astım hastasıyım çünkü.
Deodorant sıkarken beni bir görseniz hele :D
Bir odada sıkıp direkt o odadan dısarı atıyorum kendimi.
O süre zarfında da nefesimi tutuyorum zaten=D
Ojelerimi çok sevdiğimden midir bilinmez onlarda bu kadar sorun yaşamıyorum.
Ama yine de beni rahatsız ettiklerinin de farkındayım.
Fakat öyle bir oje ile tanıştım kiiii...
Koku moku yok.
Aseton derdi yok-muş.
Gerçi henüz soymayı beceremedim defalarca denememe rağmen:(


Tek katta gayet de opak olan bu ojeyi iki kat sürdüm.
Soyulması için bu gerekliymiş:p


Ojenin şişesi beni aşırı cezbetti:) 
Böyle silindir şeklindeki şişeleri seviyorum ^.^


Renk de güzel ama değil mi? :)

Tırmalayacakmış gibi bi halim var burada da:p
Aman uzak durun grrrrr:p


Bu güzel ojeyi denemem için gönderen Nail Trick ekibine teşekkürler.
Ürünü bana getiren MNG kargoyu öncelikle kınıyorum!
En fazla 50 gramlık bir paket için ödemem gerekenin neredeyse 3 katını talep ettiler benden.
Tabii ki teslim almadım, durumu Seçil Hanım'a bildirdim.
O da bu durum karşısında ne mutlu ki kayıtsız kalmamış, MNG kargo ile iletişime geçmiş.
Ertesi gün kargodan gelen telefonla durumdan haberdar oldum ve gidip kargomu ücret ödemeden teslim aldım.
Hava yoluyla gelmiş kargom.
O yüzden o kadar yüksekmiş ücreti.
Vesaire vesaire.
Birçok kez kargo gönderdim, teslim aldım.
Az çok kargo prosedüründen haberdarım.
Akıllı ol yani sevgili MNG.
***
Geç ve güç olsa da sonunda Nail Trick Purple benimle!
Hoşçakalın!:*

13 yorum:

Fluu dedi ki...

uhhhh çok güzelmiş bunun rengi ya şimdiye kadar gördüğüm nailtrick lerin en güzeli :D (tabi fotoğraflardan)

justuntitled dedi ki...

Fluu, senin ağğzınıı yerim ben diye bi sinan özen sarkısı vardı. armağan olsun sanaaa :D

Adsız dedi ki...

yaa ben de kınıyorum mng yi benden de 8 lira aldılar yaa :(
keşke ben de kabul etmeseydim :((

justuntitled dedi ki...

Benden onun 2 katını istediler, düşün yani Gaye'cim. Çok sinir bozucu di mi...

Adsız dedi ki...

çoook sinir bozucu hakkaten canım yaa :((

Artemis-Tanrica dedi ki...

Ben bi arkadasıma kazak ve atkı gonderdim Aras kargo ıle 28 tl aldılar.. Bi daha kullanmam.. Buyuk kargo gonderıceksenız aklınızda olsun paketı tartmaları zorunlu.. Ben bılmıyordum yoksa olay cıkardı .) Bu arada genelde bloglarda kırmızı gorduk mavı daha guzelmıs .) Güle güle kullan bebegım .)

justuntitled dedi ki...

Artemis, bundan sonra kargo deyince ptt'den şaşmam. içinde 10tane kitap olan koca paketimden 7.5tl aldılar. hem de baya bi uzak mesafe icin. 28tl kargo ücreti nedir ya?!

Ayrıca çoook teşekkür ederiiiiimm:)

Artemis-Tanrica dedi ki...

Ptt evet iyi fikir .) Onu kullanıcam bı daha kı sefer .)

justuntitled dedi ki...

Güzel seçim! :)

parfoj dedi ki...

ben de evde degildim annemden 7 tl mi ne almis sevgili mng ayni bu paket icin yuh dedim ben olsam almazdim aynen senin gibi :/

justuntitled dedi ki...

7 tl olsa ses çıkarmazdım ya 7x2 istediler benden düşün yani =D suç mng'nin mi nail trick'in mi bilemedim. koskoca firma. bi kargo şirketiyle anlaşması yok mu. sonuçta bireysel olarak göndersek ancak bu kadar tutuyo ücret. firmaların anlaşması olur belli bi indirim olur kargoda. peeh. amaan. =D

parfoj dedi ki...

hadi yaaa ben de tam email attim secil hanima mng fazla ucret aliyor tu kaka diye :). abartmasin onlar da, zaten uclu oje seti nailtrickin 48 tl yani

justuntitled dedi ki...

Ee yani... Neyse ki Nail Trick 7x2'yi duyunca ''biz öderiz'' deyip gönlümü aldılar nihihi:p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...