İzleyiciler

22 Ocak 2012 Pazar

Golden Rose Matte 12 / Siyah ♥ Mat

İlk kez siyah ojeyi yalnız başına kullanıyorum. Siyah oje başkalarında hep güzel gelir bana. Ama kendi ellerime yakıştıramam bi türlü:) 
Sanırım aynı durumu mat oje için söyleyemicem:) Oje mat olunca siyahı da pek bi sevdim tırnaklarımda 


Ojenin fırçası azıcık sorunlu bu arada o.O 
Fırçada tek bir 'kıl' var diğerlerinden daha uzun. Kıllık yapıyo yani bildiğiniz. Kesemedim de onu. Tırnaklarıma noktalar bıraktı görüyosunuz diplerde=( 


Yine bu fotoğrafta da o kıllık yapan fırça bozuntusunun tırnaklarımda yaptığı çirkinliği görebilirsiniz o.O
***
Dün akşak msn'de Aswang'le konuşurken ne sürsek ne sürsek krizine girdik. ''Ben siyah oje sürüp matlaştırıcam'' deyince e hadi du ben de mat siyah süreyim bari dedim ^.^
Bugün oje kardeşliği yapıyoruz yani =D


Ya fotoğrafları çekiyorum. Bakıyorum. 
Ama niye o diplerde kalan silinmemişleri niye sadece ve sadece bloga fotoyu koyarken görüyorum anlamıyorum?!!!
Çok da agresif bi insanım yahu :P


Bana siyah oje sürme ilkini yaşatan bu ojeye teşekkürlerimi sunuyorum :P
***
Yok efendim biz senin fotoğraflarından tatmin olmadık. Başka siyahlar matlar isteriz derseniz sizi Aswang'in bloguna alabiliriz:P
Haa eğer öyle düşünüyosanız da kocaman bi ''HIH'' size =D

Hoşçakalııın! :)

14 yorum:

Unknown dedi ki...

çok fazla oje postu göruyorum herkesde ama bu ojeyi gercekden merak edıyorum eline de cok yakısmıs:)
Bende beklerim blogumaa:)

http://merveyilldiz.blogspot.com

justuntitled dedi ki...

Teşekkürler Merve. Merakını giderebildiysem ne mutlu bana :)
Takibindeyim ayrıca ^.^

Gözde T S dedi ki...

Canım benim senin ellerinde her oje başka duruyor :) Çok yakışmış. Matte siyahı bende almayı düşünüyorum. Bu arada tırnak diplerine 1 mm boş bırakarak oje sürüyorsun sanırım. Nasıl başarıyorsun bunu

Adsız dedi ki...

yesss mükemmel görünüyor yavru bundan sonra kurtarıcı oje olarak bunu seçmelisin bence :))

justuntitled dedi ki...

Ayy teşekkür ederim Gelin Adayıı :) Ojeyi öyle sürüyorum evet, nasıl yaptıgımı bilmiyorum tamamen el alıskanlıgı:) Bi iki denersen sen de yaparsın kolaylıkla:)

justuntitled dedi ki...

Ojesandıgı, bence zor bi oje yavru. Siyah yaa.. Ben siyaha alışamam kolay kolay :)

Adsız dedi ki...

olsun kuzu alış alış çok yakışmış :))

justuntitled dedi ki...

Oy teşekkür ederiim =)

Mervenin Dünyası dedi ki...

bayılıyorum senin oje postlarına :) yoktun bi kaç gün merak ettim nerelerde bu kız diye :) postunu görünce pek sevindimm :))

justuntitled dedi ki...

Mervee severim seniii:) tembelleştim bu ara o.O ama bu yorumun üstüne yüz tane oje süresim geldi şimdi ^.^

Mervenin Dünyası dedi ki...

Sür sen sürrrr :))) cidden bayiliyorum senin ojelerine :))

justuntitled dedi ki...

Ehe tırnak ikizim benim sen de sür ben de sana bayılıyorum :)

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

süpermiş bu!!! bende istiyorum heyytt :D

justuntitled dedi ki...

ihihii=) listeye yazdım kıvırcıık :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...