İzleyiciler

1 Ocak 2012 Pazar

LuxyBox - Aralık

Taze bir isimle yani ''LuxyBox''la karşınızdayııız! :)
LuxyBox Aras Kargo güvencesiyle kapımıza geliyor.
Yani yok efendim gecikti gibi sözleri söylemek zor.

Sürprizzz!
Kutunun içinden toz pembe başka bir kutu çıkıyor.


Tataaamm!!!
Süper bir sunumla karşılaşıyoruz.
İnsan o şekli bozmaya kıyamıyor.


Tabii meraklı varlıklarız.
En fazla on saniye durabiliyoruz açmamak için :))


2 adet saç ürünü
2 adet cilt ürünü 
Pek güzel bi dağılım olduğunu düşünmesem de Mavala ojeyi görür görmez dünyam aydınlandı, ışıl ışıl oldu bir anda :p


Öncelikle Tuğba Hanım'a beni de unutmadığı için teşekkürler:)
Bir de attığım maillere bir arkadaşımla yazışırmışım gibi kısa sürede ve samimi yanıtlar verdiği için ayrıca teşekkürler.

***

2012'ye hiç iyi girmedim.
Dilerim bundan sonrası iyi geçer.
Herkese iyi yıllar:*

7 yorum:

Unknown dedi ki...

İyi günlerde kullan bebeğim.Krem harika demin kullandım girdim postunu bakabilirsin <3

Unknown dedi ki...

bu ayki kota dolmasaydı benimde bi luxybox kutum olabılırdi:)Güle güle kullan canımm:)

Kepslok dedi ki...

Güle güle yorumlarını bekliyoruz.Niye iyi girmedin yeni yıla :(

Adsız dedi ki...

güle güle kullan canım :)) Mavalanın postunu bekliyorum valla :)
bu arada yeni yıla nasıl girersen gir sen nasıl yön verirsen öyle gider canım :))

justuntitled dedi ki...

Süslüm, kremi ben de kullandım:) Sen epey sevmişsin. ama ben ı-ıhhh:)

merve, teşekkürler canım:)

kepslok, sağol canım. medcezirleri çok seviyo ruhum:( kötü girdim ama simdi iyiyim :)

ojesandıgı, mavalayı sevmedim ya :( sürdüm koydum bloga görmüşsündür umarm bebiş:)

Adsız dedi ki...

canım lila kutu hakında ne dişünüyorsn? bana bıraz bilgi verirmisin?

justuntitled dedi ki...

Lilakutu'nun yalnızca yılbaşı özel kutusunu deneme fırsatım oldu. Ama ''yılbaşı özel'' olduğundan dolayı baya bi zengindi içeriği. Açıkçası şu an için hem fiyat bakımından hemde içerik bakımından lilakutu açık ara önde diyebilirim diğer kutulara göre. Sevgiler:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...