İzleyiciler

7 Ocak 2012 Cumartesi

Pastel New Year Glitter 312 - Pastel 74


Öncelikle Pastel'e bu ojeleri ürettiği için teşekkür etmek istiyorum:P
Bence bu iki oje de birbiri için yaratılmış:)


Aldığımda çıplak tırnağın üzerine deneyip beğenmedim çok şeffaf filan demiştim 312 için.
Fakat Pastel 74'ün üzerinde tam bi sim bombasına dönüştü!


İki ojeyi de 2şer kat sürdüm.
Kurutması biraz zorluyo haliyle ama daha çok sim daha çok sim mantığı var bende:)


Almicam almicam diyorum dayanamıyorum doyamıyorum ojelere.
Şu ojeyi görüp de almamak mümkün mü ama ya:)


Tabandaki kahramanımız Pastel 74 aslında kendi başına da çok güzel.
Tek başına görmek isterseniz buraya bakabilirsiniz.






28 yorum:

Irmak dedi ki...

Çok güzel olmuş :) Ben de kırmızının üzerine sürmeyi düşünüyorum :)

justuntitled dedi ki...

Teşekkür ederiim:) Aaa kırmızıya da çok yakışır. Nedense hiç kırmızının üzerine sürmek gelmedi aklıma :)

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

aaa gerçekten çok güzel olmuş. :)

justuntitled dedi ki...

Merci mademoiselle:P

Merve dedi ki...

senin ellerine kurban qanqaxD
Oyş diyorum çok güzel olmuuş çoook

justuntitled dedi ki...

Ah benim canım qanqaaaa xD yeerim :D

Adsız dedi ki...

noel agaci gibi kiz, yesil üzerine sanki rengarenk süsler asiliyorya ona benziyor, bende begendim : )

justuntitled dedi ki...

Teşekkürler Viva:) Aynen tarif ettiğin gibi oldu bence de:)

Junkhead dedi ki...

Süper kombinlemişsin yavruuum :) Ama ben ojelere değil senin ellere hastayım söyliyim tekrar :D Diğer oje bloggerları duymasın ama en beğendiğim el ve tırnaklar seninkiler (şımarma sakııın:P) Öperiiiim !

justuntitled dedi ki...

Aama şımarmamak elde mi bu yorum karşısında??? :)) Teşekkür ederim bebekk ilk defa tam el fotosu koyuyorum sanırım parmaklarımın solucanlığını pek sevmiyorum da:) Ama ne diim yani böyle yoruma el yüz boy ne varsa koyarım bloga artık :D Teşekkürler tekrar muuckk:*:)

Junkhead dedi ki...

Evet farkettim ilk kez tam el fotosu koyduğunu cnmcım :)) Bence de devam et koymaya valla solucanlık falan yok ,ne güzeller uzun uzun . Ben napayım çocuk eli gibi küçücük ellerim hahaa :D

justuntitled dedi ki...

Yerim senin tatlı ellerini:D

goncaninsepeti dedi ki...

çok güzel olmuş, ben de simleri normal ojenin üstüne sürmeyi çok sveiyorum, blogunun yeni izleyicisiyim,benmkine d ebeklerim:)

justuntitled dedi ki...

Teşekkür ederim Gonca:) Geliyorum hemen:)

özge dedi ki...

bayıldımm:)

justuntitled dedi ki...

Teşekkür ettim Özge:*

Unknown dedi ki...

of ben de almayacağım oje diyordum ama 312'yi almamak olmaz şimdi ki. :/

justuntitled dedi ki...

312 o diyeti bozmaya değer!:)

Mervenin Dünyası dedi ki...

wooouuuuwww hayran kaldim süper olmuslarrrr :D ayrica suan daha cok benzettim tirnaklarimiz cok benzior canim yaaa kendi elim sandim bendeee :D yasasin tirnak kardesligi :D !

justuntitled dedi ki...

Teşekkürler Merve:) Ayrıca ben dedim sana biz el ikiziyiz :p ben senin yazını kumanda panelinde görünce alalala yaa benim burda işim ne demiştim yaa di mi:D Yaşasın tırnak kardeşliği hoooleey :P :))

Gözde T S dedi ki...

Tam yılbaşı ojesi olmuş renk itibariyle :)

justuntitled dedi ki...

Artık bi dahaki yılbaşına girerken kullanırız:p :) Biraz gec kaldı çıkmak için :)

serinus dedi ki...

çok beğendim çok güzel olmuş canım. aynı birlikteliği bende denemiştim ve bende de tam bir çam ağacı hissi uyandırdı :) bu arada pastel'in 312 si china glaze twinkle lights a benzemiyor mu sizce de?

justuntitled dedi ki...

Serinus, görüntü çam ağacından cok da farklı değil zaten, güzel benzetme yapmısız:) twinkle lights elimde yok. ama fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla benziyor :)

serinus dedi ki...

ayrıca bu ikilinin üzerine matlaştırıcı da çok yakışıyor ;)

justuntitled dedi ki...

Matlaştırıcım yok ki. Tüh canım çekti simdi :( :)

serinus dedi ki...

ben en kısa sürede yapıp yayınlayayım blogda inanılmaz şirin oluyor :)

justuntitled dedi ki...

Merakla bekliyoruum ^.^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...