İzleyiciler

16 Ocak 2012 Pazartesi

Hem uzun, hem ince, hem kıvırcık, hem tatlı, hem .......... :)

Kimden bahsettiğimi anlamayanlar için bir adres vereyim öncelikle :)
Bu linke tıkladığınızda birazdan göstericem sürpriziyle beni çooook mutlu eden hatunu tanıyabilirsiniz :)
Uzun İnce Kıvırcık kızım bana güzel bir jest yaptı :) Kargom epey yollarda kaldı. O da paket hakkında ser verdi sır vermedi resmen :) Beni meraktan çatlattı baya :) Nihayet kavuştum cicilerimeeee :)

Öncelikle beni bi kutu karşıladı fakat onu fotoğraflayamadan annem atmış :( Sonra kutunun içinden neler mi çıktı? :))
Tataaaaam! 
2 tane Kitty'li çorap!:) Notunda da belirtmiş hiç beklemiyodun böyle bi şeyi di mi diye. Valla beklemiyodum kuzum ne yalan söyleyeyim =D Ama bayıldım bayıldım çoook tatlılarrrr :) Cüzdana da bayıldım yaşasın artık bozuk paralarım montumun cebinde telefonumu çizip durmicak =D Kırmızı sevdiğimi biliyo ya, kırmızı üzerinden gitmiş hediyelerde de minnoşum <3 :)

Veee hemen çorabımızı giyeriiiz, mankenliğimizi yaparııız. 
Bu kazık gibi ayaklarla pek estetik olmadı fotoğraf, üzgünüm :p


Gelgelelim başka neler vardı paketimin içinde?
Ehh sadece oje delisi diilim rujlara da bi zaafım var:) 
Kıvırcığımın gönderdiği bu dudak ürünlerini zevkle kullanıcaam:)
O kızmısı saplı şey de dudak üstü için:p
Bıyık epilatörüymüş yani böööö.
Hıhh olmayan mı var sanki:p ?
Onu da merak ediyorum ama şu anda püri pakım :D

(Dekor olarak montumun içini kullandım bu arada bu ne bea demeyin =D)








Ayyy ben bunları sürmez miyimmm?
<3<3<3









        Hele şu arayıp arayıp da bulamadığım Pastel lacivertini evlat diye bağrıma basmaz mıyım heee??? :)
 

Anaaaammmm <3 


Nasıııılll ama???


Bu güzel paket için kıvırıcığıma ne kadar teşekkür etsem azdır :) Beni çoooooookk mutlu ettinn :))

Şu anda uzunince kıvırcıkk diye turuncu turuncu yanıp sönen bir ibare var görev çubuğunda =D
Kaydı yayınla diyeyim de kızçeme cevap vereyim:)

Öperiiim!=)

15 yorum:

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

Oh be! sonunda gelmiş paket :D Beğenmene çok sevindim :) sen beni o kadar çok mutlu ettin ki hediyelerin ile, bende sana bir sürpriz yapmasam kendimden utanırdım. Güzel, eğlenceli ve heyecanlı bir hediyeleşme oldu :) güle güle kullan kızıl kafalım :D muckkkk <3

Unknown dedi ki...

çok güzel canım güle güle kullanman dileğiyle. :)

justuntitled dedi ki...

uzunum incem kıvırcık kafalım teşekkürler tekrar:D benim hediyelerim simdi sönük kaldı ama :( :D muck bebeğim:*

Merve'cim çoook teşekkürler canıım:)

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan hepsi çok hoş:)

justuntitled dedi ki...

Teşekkürler Özgee:)

Unknown dedi ki...

annem kedili küpeler pek tatlıymış.
güzel günlerde kullan hepsini.

justuntitled dedi ki...

Anneeem kedili küpeler yer seni:) Teşekkür ederimm :*

Adsız dedi ki...

bıyık epilatörü neymiş ayol :)

justuntitled dedi ki...

Onu ters U şeklinde koyuyomuşuz o bölgeye. Sonra o plastik kısımlardan burkuyoruz. Hooop hepsi gittiii:p böyle oluyomuş ben de kullanma talimatının yalancısıyım henüz denemedim :))

Gözde T S dedi ki...

Tatlım blogumda sana göre bir tırnak süslemesi var bekliyorum :)

justuntitled dedi ki...

Hemencecik gelmez miyiiim:)

Mervenin Dünyası dedi ki...

coook cici hediyeler bunlarrr :) güle güle kullan canimm pek begendimm ;)))

justuntitled dedi ki...

Teşekkürler balııım :)

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Coraplar cok sirin mis :)))

justuntitled dedi ki...

Teşekkürler canımcım :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...