İzleyiciler

22 Ocak 2012 Pazar

Pastel 23

Pastel 23'ü ara tara ara tara ara tara hiç bi yerde bulamamıştım. Başka başka lacivertlerle gideriyordum Pastel 23  yoksunluğumu. Uzun ince kıvırcık hanım sayesinde kavuştum aylar sonra Pastel 23'üme! :D Gerçekten istediğim kadar varmış. En sevdiğim ojelerimin arasında yerini buldu bile. Gerçi en sevdiğin ojelerin hangileri söyle bakalım derseniz size bi cevap veremem. 783904757482740109481 tane ojemi de ayrı ayrı seviyorum =D

Kıvırcık'tan hediyelerim geleli çok oldu. 2 tanesini sürdüm sildim bile. Ama bloga koyamadım işte. Kısmet bu güzel ojeyeymiş şimdi ^.^


Gördüğünüz üzere çok tok bi lacivert olur kendisi ^.^ 


Tırnaklarımı da kısalttım bu ojeyi de sürdüm derken bende aldı bi özgüven :P 
Belki 74829 kişide bu oje var evet. Ama ben daha yeni sahip oldum.
Lütfen hevesimi anlayınız :P


Kıvırcığa burdan bi kez daha teşekkür etmek istiyoruum ^.^
Teşekkür ederim uzun ince kızım beniim. Senin için pastel'in o yeşili nasıl rüyalara giren bi ojeyse benim için de bu böyleydi :))
Hoşçakalııın:*

21 yorum:

aycansmakeup dedi ki...

bayıldım ojenin rengine ama daha cok gozume carpan tırnaklarınnn cook guzel ve bakımlıı..:)

justuntitled dedi ki...

Teşekkür ederim Aycaan <3 :) Ya insan fotolarda farkına varıyo. Biraz yamuk törpülemişim ama daha acemiyim, eh affedin artık :) Ama güzel gören gözlerine teşekkür ederim tekrar :* :)

Adsız dedi ki...

hiiii çok güzeeeeel :) Sende sanki bunun bir benzeri flormar vardı kuzu?

'ofelya dedi ki...

Merhabalar,

Aynı renkten şuan benimde tırnaklarım da var fakat bu kadar güzel durmuyor.Üstünden bir kat daha geçmem gerekliydi sanırım :))
Müthiş gözüküyor...

justuntitled dedi ki...

ojesandıgı, bende lacivert flormar yok ki. haa 431i diyosan o da sim bombası bebişim hangisini diyosun anlamadım:) hıı yoksa sen beni bi baskasyla mı karıstırdın bakiim:@:D

ofelya'cım çok teşekkürler:) İki kat sürersen eminim seninki de müthiş görünecek:)

Adsız dedi ki...

muhtesem bir renk :)

justuntitled dedi ki...

Fulya, teşekkür ederim çoook ^.^

Adsız dedi ki...

niye flormar dedim bilmiyorum ama gabrini şeyini şeyetçektim sen hiç karıştırılcak kız mısın :D

justuntitled dedi ki...

Haa markaları karıstırdın. Aman beni karıstırma cok fena tribe baglarım mihihi:)) evet o gabriniye benziyo bak sen deyince fark ettim.

milky dedi ki...

güzel bir renk ama mat halini düşündüm kafamda daha çok sevdim. Matlaştırıcı ile çok severek kullanabilirim.

justuntitled dedi ki...

Matlaştırıcım olsaydı bir de o şekilde denerdim hemen şimdi senin için Milky:) Bence de harika olur mat hali bunun :)

mavidunyam dedi ki...

tırnaklarına aşık oldumm <3

justuntitled dedi ki...

yerim seni <3 :)

serinus dedi ki...

vallahi tırnakların da ojen de çok güzel olmuş canım güle güle kullan ;) lacivert aşığı biri olarak harika bayıldım rengine :)

justuntitled dedi ki...

Serinus, teşekkür ederim canım, mutlu ettin beni :)

What's Next dedi ki...

çok çok çook güzelmiş bu renk! ölümüne severim maviyi ama koyu gece mavisi beni bitirdi :) tırnaklarının bu boyu süper olmuş ayrıca ;) benimkiler uzayınca bi kırılmasa da rahat etsem :D

justuntitled dedi ki...

What's next, bu renk gerçekten çok özel :) ayrıca teşekkür ederimm:) inşallah seninkiler de kesmediğin sürece kırılmaz tatlım ^.^

Adsız dedi ki...

bak işte anla değerimii :D ben senden önce görüyorum sendekileri :D

justuntitled dedi ki...

Oje pîri hatunum benim :D

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

wow çok yakışmışş bebek. iyi ki sana yollamışım hakkını vbermişsin ;)

justuntitled dedi ki...

kıvırcığım sana da çok yakışmıştı kesinlikle:) muuckk:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...