İzleyiciler

29 Mayıs 2012 Salı

Maybelline - One By One Maskara

Uzun zamandır rimel arayışındaydım. Maybelline One By One'ı almaya karar vermişken yaşadığım şehirde hiç şaşırmayacağınız üzere kendisini aradım taradım ama ı-ıh mümkünatı yok bulamadım. Bulamayınca yine Maybelline markasına ait olan lift-up maskarayı satın aldım beğenirim umuduyla. Beğenmedim diyemem aslında. Ama yine de "on numero!" diyebileceğim bi rimel değildi kendisi. Bir de rimellerde genel olarak bulunan o hafif koku lift-up'ta had safhadaydı. O koku da netice itibariyle acayip sinirimi bozduktan sonra Gabrini'den gelen Rapsodi rimellerden medet umdum. Onlar da iç güveysinden hallice çıktı. Kısacası bir türlü aradığımı bu-la-ma-dım!


Kozmotrend alışverişimde ise elimdeki bütün rimeller kurusun varsın, alıcam seni, beni olacaksın uleeen diyerek one by one'ı sepete attım. İsmi de cismi kadar güzel olan bu rimelle birlikte rimel arayışım birkaç aylığına son buldu. Oh!


Rimelin benim için en mükemmel özelliği çabucak kuruması oldu. Rimel sonrası hapşırık krizi tutar beni zaman zaman. Kurumak bilmeyen rimellerden bu yüzden nefret ediyorum işte. Ayırması, belirginleştirmesi de cabası.


Tek bir sorunumuz var senle caaanım One By One! Keşke o minik plastik tırtıklarından uç kısımlarında da olsaymış. Ben öyle kirpiklerimi biiir biiiir dakikalarca rimelleyemiyorum. Bu yüzden en iç ve en dış kısımlar rimelsiz kalıyo. Ama aylar süren bi arayışın sonunda beni tatmin ettiğin için bu tek eksiğini da gözmezden geliyorum.



Fiyatı 13.50 olan bu rimel kesinlikle verilen her kuruşu hakediyor. Evdeki diğer rimelleri kurutmak pek içime sinmese de ben One By One varken diğerleriyle zaman harcayamayacağım, hiiiç kusura bakmasınlar. :P

11 yorum:

alice dedi ki...

kirpikleri çok güzel ayırıyor gerçekten ben de bu özelliğini çok başarılı buldum.. =)

Gizem İzmirli dedi ki...

Uzun zamandır ben de arayıştayım. Kirpiklerini kıvırıyor mu peki yeterince? Gerçi fotoğrafta harika duruyorlar =)

gizemizmirli.blogspot.com

justuntitled dedi ki...

Alice, iyi ki almışız <3 :)

KeLeBeK, kıvırma konusunda çok iddialı bir rimel oldugunu söyleyemicem malesef :) Ama bu biraz da sürüş tekniğimizle alakalı bence. Ayrıca yorum için tesekkurler :)

Adsız dedi ki...

sonuc gercekten güzel. ben bir türlü beni mutlu eden bir rimel bulamadim. denemekte fayda var :)

justuntitled dedi ki...

Bu fiyata hiç tereddüt etme bence :)

Sare dedi ki...

anneler günü indiriminde aldım 1 kez kullandım beğenmedim ama yazınızdan sonra bir kez daha şans vericem kendisine :)

justuntitled dedi ki...

Kesinlikle vermelisin, cidden çok güzel ya :)

Polishist dedi ki...

Bundaki koku durumu nasıl? Bende Maybelline Collosal Cat Eyes aldım denemeden. Deliler gibi bayat ekmek kokuyor:)

justuntitled dedi ki...

Bayat ekmekk mi hahaa ayy cok güldüm buna :D Bunun kokusu sıradan bir rimel kokusu. Hafif yani. Bayat ekmek kokusu yaay hala gülüyorum :D

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

Güle güle sür canım. Ben de çok beğenerek kullanıyorum. Anneler günü indiriminden ikinciyi alıp yedekledim bile :)

justuntitled dedi ki...

Ohh, sen de güle güle kullan balım :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...