İzleyiciler

31 Mayıs 2012 Perşembe

Botanikshop Çekilişinin Sonucu

Merhaba,

Botanikshop çekilişini Haziran'ın ilk günlerinde sonlandıracağımı yazmıştım ama final sınavlarım var ve zar zor bulduğum boşluklardan birinde tamamlamak istedim. 1 gün erken bitirmiş oldum yani. Zaten en son katılımın üzerinden günler geçti, kapış kapış giden bir çekiliş olmadı yani :) 

Çekilişime katılmanız için tek şartım izleyicim olmanızdı. Ekstra haklarla birlikte 8 katılım hakkınız olabiliyordu hatırlayacağınız üzere. Her neyse. Bakalım kimler katılmış çekilişimize :)








33 kişi katılmış çekilişe. Ekstra haklarla bir 184'e yükselmiş sayı. 


Ta taaam! Çekilişimizin kazananı "uzunincekıvırcık"!!! :) Tebrik ederim canım! 

***

Bir sonraki çekilişte görüşmek üzereeeeeeee :)
Ben ders çalışmaya gidiyorum, hoşçakalııın :((



12 yorum:

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

Yayyyy!! Çok kısmetliyim kızım ben galiba bu kazandığım 5. çekiliş oldu maaşallah de bende totişi kaşıyayım :D Thankkkk uuu :) Bak ya görüyor musun bir tek senin çekilişine katıldım bu firmanın yaptığı diğer blogger çekilişlerine katılmadım bile kısmet demek ki :D

justuntitled dedi ki...

Bu kısmetinin hayatının her alanında olması dileğiyle kıvırcığım:*

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

Amin canımmm amin cümlemiz için inşallah. Allah gönlümüze göre versin :) muaahhh

justuntitled dedi ki...

Oh ne güzel dua:) muah canım.

Özlem dedi ki...

Sankim azıcık danışıklı dövüş olmuş bu çekiliş.. :))

justuntitled dedi ki...

Biliyor musun video üzerinde oynama yapabilecek gerekli teknik bilgilere sahip değilim ;) Yüzlerce kez video da çekmedim, diretmedim. Zaten ortada "danışıklı dövüş" olsaydı o teknik bilgileri alır, hiç uğraşmazdım di mi? Direkt kes, biç, seç, istediğin kazansın yapar geçerdim. Ha sen ve senin gibi sahte çekilişler düzenleyip, sahte isimlerle katılım yapanlar ya da "danışıklı dövüş" yakıştırması yapanların gazabından da korkmuyo değilim. Bloguma gelen ilk çirkin yorum oldu. Tebrik ederim! Bundan sonra çekilişlerime dahil olmayıp takip etmemelisin. Ne de olsa sonuç belli. Değil mi?
Sevgiler.

Özlem dedi ki...

1)Blogger deilim.
2)Çekilişine katılmamıştım zaten.
3)Çekilişini blogger dünyasındaki en yakın arkadaşlarından birinin kazanması garip geldi sadece.. Ztn birbirinize hediye fln gönderiyosunuz ya ondan.. Amaaann ya banane neyse ne.. Kolay gelsin size :D

justuntitled dedi ki...

1) Blogger değilsin. Anladım. Blog çekilişlerinden ya da random.org'un çalışma sistemlerinden bihaber görünüyorsun.

2) Çekilişe katılmadıysan çekilişimin sonucunu takip etme gibi bir ihtiyaca neden düşüyorsun ki? Bloggerlara iftira atmak gibi bir hobin var anlaşılan :)

3) Çekilişime katılanlardan bir tanesiyle değil birkaç tanesiyle şimdiye kadar hediyeleştim zaten. Bir senedir yazıyorum ve blog dünyasından az çok birçok kişi zaten arkadasım. Bunlardan beşi ya da onuyla daha samimiyimdir. Anlayacağın bu çekilişte bir başkası da çıksa danısıklı dövüs yakıstırması yapabilirdin yani.

Videomu pür dikkat izler misin? Ya da teknik bilgi sahibi "beyni olan" birine inceletir misin? Üzerinde bir oynama olmuş mu olmamış mı bir incele, sonra gelip savur iftiralarını. Olur mu?

Ayrıca simdiye kadar yaptıgım ilk çekiliş değildi bu. Uzunincekıvırcık'ın daha çok hoşuna gidecek hediyeler içeren çekilişlerim oldu önceden. Onlarda da kendisinin katılımı vardı. Daha önce hiç tanımadığım 2 insana kıvırcığın bundan belki daha çok seveceği hediyeleri gönderdim yani. Bilsem onlardan gönderirdim :)

Çekilişi yaptığımız firmalar rastgele seçmiyorlar blogları. Şimdiye kadar blogumda güven sarsacak bir olay yasanmadı. Dediğim gibi aldığım ilk çirkin yorumun sahibi de sensin.

Son cümlene de katılıyorum. Sanane? Artık ilgilenme ve takibimden çık. Güvensiz, üçkağıtçı bir bloggerı takip etmek sana yakışmaz di mi? :)

Bir daha yorum göndermek istersen makyajsever@gmail.com'a mail adresinin açık açık görüneceği bir şekilde beklerim. Çekinmeden...

Sevgiler Özlemcim :)

Özlem dedi ki...

Sende bu çirkeflik varken senle uğraşılmaz anacım valla kaç kaç :D Hakaret etmeler falan.. Seviyesizleşiyosun, üstelik de eleştiri kabul etmeyi bilmeden blog yazmaya kalkıyosun.. Kendini savunman ve iddianı ispatlaman en doğal hakkın tabii ki ama yok takip etme, yok beyni olan, yok sana ne vs vs.. Seviyeni belli etmeyeydin iyiydi canım ya.. Sana bişey demeye de gelmiyo valla hemen çıldırıyosun :D :D Bu yorumumu da lütfen yayınlama. Ama sen oku o bana yeter :D

justuntitled dedi ki...

Senin yaptığın sey eleştiri değil direkt iftira oluyor. Ayrıca sen mi belirleyeceksin benim seviyemi? Benden rahatsız oluyorsan takip etme demem de gayet doğal. "Beyni olan" kavramını da kendine çekmişsin anlasılan :) Komik... Yorumunu da neden yayınlamayayım ki? Şimdiye kadar gelen her yorumu yayınladığım gibi seninkileri de silmem. Zaten şu son yorumun yeter yani neyin ne olduğunu anlamaya :) Bende her şey şeffaf canım! Sen mail atmaya cesaret edemedim tabii, şeffaflık kavramını anlatabilmem zor sana :)

Ayrıca çirkefe çirkef yaklaşırım "anacım" :D

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

Kim nederse desin boşver :) seni beni bilen biliyor. Bu gibi olaylar bir çok bloggerın başına geldi. Alışılmış bir durum nasılsa.Ancak çekilişe katılmayan birinin böyle bir yorumda bulunması garip geldi bana. Yok hakkım yendi şöyle böyle diye hırlayan çok çıkıyor ama nedense senin takipçilerinden böyle bir yorum yok. Neden yok ki? demek kimse bu denli düşüncelere sahip değil :) yazık insanlara neden iyi düşünmek zorundalar ki :)))

justuntitled dedi ki...

O kadar çirkefim ki insanların ümüğüne yapıştım hakkımda iyi düşüneceksiniz diye diretiyorum. :) Yorum için teşekkürler danışıklı dövüşümün gülü.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...