İzleyiciler

11 Nisan 2013 Perşembe

Evde Saç Boyama / Akos-Gelincik Kırmızısı

Merhaba!

Saçlarını 16 yaşında direkt olarak çilek kırmızısına boyayan bir şahıs var karşınızda! Saç konusunda cesurum diyebilirim. Sadece küt-kısa kestirme fobim var geri kalan her şey serbest!

Boyama işlerine kızılın en uç tonlarıyla başlayınca bir daha da doğal rengime dönemedim. Zaman zaman dönmek istedim, ama olmadı. En son küçük bir ilçede (bu bahsettiğim köy kıvamında bir ilçe) öğretmenlik yapmaya başlayınca fazla dikkat çekmek istemediğimden doğal tonlara yöneldim. Saçımda kat kat kızıl boya olduğundan bu işi evde beceremeyeceğimi biliyordum. Neticede kendini bilen bir insanım :P Hoop cebimize de 2 kuruş para girince bas kafama açıcıyı koooför beey dedim. Ama saçlarımı sarı yap demedim... Kuaförden çıkıp sevgilimin yüz ifadesini görmem yetti de arttı artık her şeyin çok geç olduğunu anlamama. Doğal saç rengi (koyu kahve) isterken, resmen sarışın sarışın çıktım o tükandan! Sanırım doğal saç rengimin sarı olduğunu düşündü kuaför. Oysa ki ne Almanım ne de o cins bir varlık. Sarı saça boyanmak asla yapılmayacak şeyler listemin başındaydı oysa ki o güne kadar...

Derken günler günleri kovaladı. O saça 9 günden fazla tahammül edemedim. Koleston koyu kumralla yoluma devam edeyim dedim. O da sadık çıkmadı. 1 haftada resarışınlık yaşadım. Korkunç günlerdi. Bir süre daha kaderime boyun eğmeyi seçtim. (O süre 1 aydan fazla olamadı.)

2 ay kadar önce yetti gari diyerek Palette'nin sonbahar kızılına boyadım saçımı. "Ohhh" dedim aynaya bakınca. Resmen kendim olmuştum. Artık çirkin değildim. Her şey yaşasındı. Ama o da nesiydi? Kızılın lanetine uğramıştım. Ona sadakat göstermediğim için artık saçımı reddediyordu kızıl. 10 gün bilemedim 15 gün sonra saçlarım bir daha açıldı açıldı açıldı... Sadece diplerde 1 cm kızıllık kalmıştı. O ne çirkin bir görüntüdür! Karman çorman, içinde kızıldan kahveye her tonu barındıran ve yüzüme asla yakışmayan bir renk!
Ahanda böyle!


Belki ton farklılıkları olmasa birçok kişiye yakışacak bir renk bu üstteki. Ama o kişi ben değilim. Yüzüm aşırı derecede soluk görünüyor bu tonlarla. Hastalıklı gibi oluyorum. Ya kendi saç rengim olacak. Ya da kızıl.

Nitekim dayanamayıp tekrar kızıla boyadım biraz önce. Nasıl olsa artık çok çabuk akıyor. Akos'un çilek kırmızısına boyamaktı niyetim ama bulamayınca hemen hemen aynı görünen gelincik kırmızısını aldım. Boyayı saçımda 15 dk filan tuttum korktum pespembe bir kafam olacak diye. Dipleri bakırımsı oldu yine homojen bir boyama olmadı malesef. Ama sorun yok. Şu an gayet mutluyum ^.^

(Gün ışığında, gölgede)

(güneşte)

Bu boya saçımda ne kadar tutunabilir orası meçhul. Zira akos bir koleston değil kalite konusunda. Kızıl küstü orası kesin ama saçlarım da küserse o zaman yandım demektir! Boya üstüne boya boya boya boya... 

Neyse yazdıklarımı baştan okudum da biraz fazla abartmışım :p 
Sevinçtendir efendim sevinçten ^.^
Hoşçakalın.

30 yorum:

KozmetikHikayeleri dedi ki...

müthiş bir renk çok beğendim

Nimo dedi ki...

anooowww hogeldin yahu :)

Bu arada müthiş uzamış saçların ve çok iyi olmuş renk, kırmızı/kızıl güzelde akmasa iyi olacak demii? :(

Unknown dedi ki...

ben kızıl sacdan hiç hoşlanmam ama bu rengi gerçekten cok begendim sanki kuafor elinden cıkmış gibi parlak görunuyor elıne saglık. :)

justuntitled dedi ki...

@alya, teşekkürler canım.

@nimo, saçlarım belime geliyodu, neredeyse 1 karış kestirdim aksine kısaldı yavru =)evet rengi çok sevdim ama 1 ay kadar duşta cinayet işlenmiş görüntüsü devam edecek =(

merve, parlaklığın sebebi elseve argenine serisi =) kuaförler aman aman çok da farklı bir şey yapmıyorlar ki. sadece ortalığı batırmıyorlar tek artı yönleri bu bence =))

mavii dedi ki...

ÇOOOOOKKK güzel olmuşsun çilek kız gibi çok tatlı bir renk

justuntitled dedi ki...

çilek kız :)) teşekkür ederim canım :)

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

Güneşte ne güzel parlıyor :)

justuntitled dedi ki...

Ayy tesekkur ederm kıvırcıgım!!! :*

Esra Atesakin dedi ki...

Keşke kızıl bana sana yakıştığı kadar yakışsa. Çok beğendim gelincik kızılını, yakışmış. Bu arada saçların çok sağlıklı ve parlak görünüyor. Maşallah diyelim, nazar değmesin. Saçlarının rengi ve geriye kalan her şey gönlünce olsun:))

justuntitled dedi ki...

Belki de yakışıyordur. :) Teşekkür ederim. Çok şükür bu kadar boyaya, açıcıya maruz kalan saçım oldukça sağlıklı. Ekstra bir bakım yapmıyorum (yağ vs kullanmıyorum. Sadece sampuan+saç kremi) son zamanlarda daha bir sağlıklı görünür oldu tabii elseve'in argenine serisi sayesinde. Tavsiye ederim. son olarak tekrar teşekkür ederim güzel dileğin için :*

headofesra dedi ki...

Cok iyi olmus gelincik kiziliiiinn:) anca bakabildim...uzun sureli olsa,cok dayansa keske..dayanmazsa da benim dedigim boyayi bulursun umarim:)

justuntitled dedi ki...

Sağol canım acayip gaz verdin bana bu son seferde =)) olmadı internetten filan alırım söylediğin boyayı. Facebooktan hayran hayran senin saçlarına baktım çünkü bütün akşam :))

headofesra dedi ki...

Ay cok tesekkur ederim,acayip mutlu oldum bak simdi..buluruz bi sekilde ya ben de arastiririm:) seninkinin de ozellikle gunesteki hali cook guzellll <3

justuntitled dedi ki...

rica ederim gerçekler bunlar :)) ayrıca cok iyisinn :*

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Uff çok nefis olmuş kıskandım kızım bee maşallah diyeyim :)Bende düşünüyorum fakat biraz daha kadın olayım şöyle 30*35^^lere geleyim ozaman daha iyi olcağına eminim kendimce,bekliyorum bakalım ozaman kadar sarı yapmassam iyidir güle güle kullan güzel saçlarına iyi bak sevgiler...

justuntitled dedi ki...

kokoş :)) teşekkür ederim canım. sarı deme bana sarı deme bana!!! :)) bence hiç bekleme. kızıl=mutluluk sebebi. hehe :)

JaNJaN dedi ki...

Ayy saçlarım kızılken o kadar aradım ki bu boyayı bir türlü bulamamıştım :( ama şimdi sarı oldu :)

justuntitled dedi ki...

Yakışıyosa ne mutlu sana :)

Unknown dedi ki...

2.resme bayıldım. bende bu ara önce hürrem rengi yaptırdım. baktım kınalı ninelere dönmüşüm kızıl yaptırdım :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Heheh niye tatlım dicem dicem işte banane(:sarı gibiside varmı herkez sarı önemli olan yakışması ama dimi,hem senin kızıl akınca daha hoş durur uçları sarı sarı oluyor akanlarınkinden biliyorum birde denize gittinmi ohh renginin açılmasından yenmez oda ayrı hoşuma gidiyor:P
Benim aşkito kendi rengi olsun diye tuturuyor şuan canım onun içinde beklemedeyim senin anlıyacağın,Şuan siyah renkte ve küt saçlarım hem uzasın biraz,inş ilerleyen yıllarda bu özlemimede kavuşmuş olacoğum(:

justuntitled dedi ki...

Selma, :))) hürrem saçı gerçekten kınalı nine saçı :)) ha yakışana güzel orası ayrı tabii...

kokoş, aslında en güzeli doğal saç. senin aşkito çook haklı :))

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Dimiii dimii :))
Sevgiler sana ♥♥♥

Moda Kurabiyeleri dedi ki...

Bende bi ara çilek kırmızısına boyayıp küt kestirmiştim :D

justuntitled dedi ki...

Çılgınn :D

chfashiontrend dedi ki...

Çok hoş bir renk yakalamayı başarmışsın..Ben de çok sevdim..İddialı bir renk renkli göz ile uyumlu .SEVGİLER

justuntitled dedi ki...

Renkli gözlü değilim ama ruhuma uyumlu! Tesekkürler :)

Unknown dedi ki...

Gölgede bu muhteşem duran rengin markası ne ki

justuntitled dedi ki...

Akos :)

Adsız dedi ki...

saç boyası özellikle bayanların hayatını kurtaran muhteşem bişey. bu aralar bıoblas color&more kullanıyorum. o içerisindeki küçücük yağı saçlarımdaki dökülmeyi engelledi. inanamadım

Adsız dedi ki...

Bende bu aralar Bioblas color&more boyalarını tercih ediyorum. Oldukça kalileti ve fiyatıda uygun. Aynı zamanda beyaz kapama özelliği süper ve saç dökülmesini önlemede de oldukça etkili ve başarılı

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...