İzleyiciler

3 Nisan 2013 Çarşamba

Keşke...

Keşke saçlarımı bu kadar canlı kızıla çevirebilsem.
Kızıl küstü bana.
4-5 yıl üst üste her tonunu kullanıp kumrala kahveye dönünce kesin küstü.
Ama barış sağlamak için Garnier'in "sonbahar kızılı"yla bir dönüş yapmak istedim kendisine.
Ne yazık ki barış sağlayamadık.
2-3 yıkamada tekrar bildiğin kahverengi saçlara döndüm :(
Yıllar yılı kızılı günah keçisi yaptık.
Kızılın üstüne boya tutmaz dedik.
Kahverengi de tutmuyormuş ki.
Bak noldu şimdi?


Bu arada fotoğraftaki şahsiyetin saçlarının rengi kadar gürlüğü, dalgası, her şeyi çok güzel.

Bir aralar bir markanın çilek kızılı isimli bir boyasını kullanmıştım. Aynen böyle olmuştu saçlarım. Markayı hatırlamıyorum. Gören, duyan, bilen olursa söylesin lütfen. :(

16 yorum:

OjeBalonjoje dedi ki...

Sea Color olabilir mi canım?

justuntitled dedi ki...

Sea Color ismini daha önce hiç duymadım. Sanırım Sea Color olsa hatırlardım. Kuaför boyasıydı. Palette, Koleston, Loreal, Garnier vs değildi. Gerçi hatırladıktan sonra bulamamak da var, neyin arayışındaysam :))

alya dedi ki...

Nefis bir renk ya beyaz tenli oldugum icin yakisacagini düşünüyorum ama iste bnde sarıdan kurtulamiyorum

Adsız dedi ki...

lilafix olabilir aynı ton ondada var :)

justuntitled dedi ki...

Alya, yakışır tabii ki!

Adsız, lilafix yakın geldi, evet olabilir :)

eS.o.Sh dedi ki...

Ben Akos'un çilek kızılını kullanmıştım, aynen böyleydi saçlarım,dediğin boya o olabilir mi acaba?
5 senedir kızılım, kendi rengim kumrala mı dönsem diye düşünüyodum..yazını okudum yine bi kararsızlığa düştüümmm

justuntitled dedi ki...

Akos da olabilir. Hatırlayamıyorum bir türlü :( Akos değilse de akos almam şart bu yorumdan sonra. 5 yıllık kızılcının deneyimi önemli sonuçta :) lise2'den üniversite sonuna kadar kızıldım. Sonra sıkıldım deyip doğal tonlara geçtim. Ama o kadar alışmışım, o kadar kızıl olmuşum ki kahverengi saçlarla aynaya baktıgımda bu ben değilim diyesim geliyordu. Birkaç ay dayanıp tekrar kızıla döndüm ama açıcı işlemi görmüş saçım artık kızılı kabul etmedi. ısrarla boyayacağım birkaç ayda bir. Ruhum kızıl, çare yok :P

makyaj kelebeği dedi ki...

Bloga başlamadan çok önceleri severek okuyordum yazdıklarını.Tabi o zaman takip durumundan bi haberdim.Sık kullanılanlara ekliydi sevdiğim bloglar.En son bir veda yazını okumuştum.Şimdi tekrar karşılaştığımıza çok sevindim.Tekrar merhaba.

eS.o.Sh dedi ki...

aynen ya şimdi kendi rengime dönsem, yine kızılda aklım kalır her türlü=)o yüzden bi karar veremedim..akos'un çilek kızılı evet tam senin istediğin renk ama bence,schwarzkopf'un igora serisi kadar dayanıklı kızıl yok! 2.5 yıldır bu seriden aynı tonu kullanıyorum,çok da memnunum, insanlar,"kızıl zor,akıyo,soluyo" diyorlar, ben baya gülüyorum mesela,baya kalıcı=)o yüzden bence sen de deneyeceğin zaman schwarzkopf igora dene mutlaka;)

justuntitled dedi ki...

Yorumun beni çok mutlu etti :) Tekrar merhaba o zaman. Bu yorumunu görmeden önce ben de senin son yazından ilk yazına doğru okuyordum. :)

justuntitled dedi ki...

es.o.sh igora'da böyle tonlar varsa tabii ki denerim. schwarzkopf'un saç ürünlerine güvenim tam zaten. aynı akmama durumu bende de vardı. sanırım insan senelerini kızıla verince, renk sadıklaşıyor :))

eS.o.Sh dedi ki...

var evet kesinlikle denemelisin=) bence de renk sadıklaşması oayı kesinlikle var=) yanda çıkan fotoğrafımdaki saç rengim, tam da o serinin eseri=)

justuntitled dedi ki...

Bu kadar meraklandırmışken o serinin kaç numaralı/hangi isimli boyası oldugunu da söylemezsen çatlarım! :) Yarın gidip boyayabilirim. O derece gaza getirdin beni :D

eS.o.Sh dedi ki...

=)) tamam twitter'da dm'den yolluyorum sana

Emirhan Lekesiztaş dedi ki...

igora da bu rengin numarası adı ne söyleyin kıııııııııııııız

Adsız dedi ki...

es.o.Sh acaba saç boya numaranı öğrenebilirmiyim ben aylarca bu tonları arıyorum yaa :(


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...