İzleyiciler

4 Nisan 2012 Çarşamba

Loreal True Match Fondöten

Hi everybody!

Bir fondöten düşünün ki yüzünüzü cillop gibi yapsın, bi yandan da yokmuş gibi davransın. Akışkan akışkan olup yüzünüzde çok kolay yayılsın filan. Alnınızı-burnunuzu parlatmasın, üzerine pudra sürülmüş rolü yapsın. Rengine bakınca ''aa bu bana koyudur yeaa'' dedirtsin ama sürdüğünüz an ''aa sanki kendi cildimmiş gibiii:)'' diye düşündürsün. Övgüler yağdırsın, sizi gün içinde mutlu kılsın. Bütün bunların yanı sıra sivilcelenme vs yapmasın, cilt sağlığınızı bozmasın! 

Aradığınız fondöten buradaaaaaaa, huhuu :)


Bendeki rengi ''Golden Beige'' olan bu fondöten halaya, teyzeye, dayıya, kuzene de uygulanabilir. Cildi çoook beyaz ya da çoook esmer olmayan kişilerde gayet ''cuk'' olabilir. Match skin ne demek? True match ne demek? Bu fondötenin ismi boşuna true match değil ki. Gerçekten true match'i sağlıyor. Ciltle bütünleştiği doğru. Yalanım varsa bütün ocelerim bu gece kurusun!!! O kadar dürüstüm!


Spf 17, 30 ml, 12 ay gibi klişe ibareleri bir üstteki fotoğrafta görüyorsunuz. 


Gördüğünüz gibi ürün pompalı. İlk zamanlarda elimin üzerine bir kez sıkıp yarısını kullanıp yarısını da ıslak mendille elimin üzerinden silmek suretiyle çöpe gönderiyordum. Sonra ''aaaaaa cildin ne güzel görünüyoo.'' türünden iltifatlar gelmeye başlayınca hoop dedim. Dur orda. Elinin ayarını bil, pompayı zorlama! Yarım sık, idareli kullan, höttt! dedim kendi kendime. 
O günden sonra yarım yarım sıkabilmek için cambazlık yapıyorum her kullanışımda. İnsanlık hali, elimin ayarı bazen kaçıyo. Pek üzülüyorum o vakitlerde ziyan olan miktara. :((




Bu arada bileklerim ayak bileklerimden bile kalın gibi çıkmış. İşin aslı öyle değil ama. Şahitlerim var!!

Ben bu zamana kadar fondöten kullanmış bir şahıs değildim. Zaten 22 yaşındayım. Bebek dötü gibi olmasa da, tüüü kakaaa modunda da değil cildim. Loreal True Match kullandığım ilk fondöten oldu. Bence fondötenler alemine güzel bir dalış yaptım. Ne dersiniz?

Bu fondöten hakkında birçok blogger yazdı, çizdi. Ama kimse karalamadı! Okuyun bence. Pek bi laubali yazdım ben. Şimdi ciddiye almazsınız siz beni, biliyorum. Hıh size! Siz diğerlerinden de okuyun bi. Mesela canım qanqam Aswang'ten okuyabilirsiniz. Yeni sekmede açıp okuyun ama. Söz mü?

Bu arada ürün denemem için Loreal tarafından gönderilmiştir. Görüşlerim subjektiftir. Şaka şaka objektiftir. 

5 yorum:

Artemis-Tanrica dedi ki...

Yazını keyıfle okudum .) Harıka yazmıssın yas 19 daha erken ama aklıma yazdım harıka tanıtım ıcın tesekkurler .) .)

★nasli_ dedi ki...

haha deli son cumlelere koptuuum mijiux

justuntitled dedi ki...

Mucks kızlar teşekkür ederim :))

sevda s. dedi ki...

Komikli olmuş, sevdim bu yazıyı :)
Fondöteni de çok sevdim, sen de güle güle ve idareli kullan :)

justuntitled dedi ki...

yesin seni komikli yazım!:)
Güzel dileklerin için teşekkürler hihi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...