İzleyiciler

8 Nisan 2012 Pazar

Alix Avien 201

Uzun ince kıvırcık'ın hediyelerinden olan güzelliklerden işte birisi daha! :) Tek katta da süper görünen, 2. kat bağımlılarının sırf keyif olsun diye 2 kat sürecekleri harika bi oje kendisi. Alix Avien ojelere ayrı bi zaafım var zaten :)




Bu ojeyi yine kıvırcık'tan gelen Pastel 23'e çok benzettim. Pastel 23 için tıktık:)


Alix Avien daha açık ve daha belirgin ışıltılara sahip. Ama yine de çok benziyorlar. Ayrıca ikisi de benim favori mavişlerim! 

Teşekkürler Kıvırcık! :*

8 yorum:

Özlemden dedi ki...

off offfffff offfffffff, çok güzelmiş:)))

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

Bana daha sürmek nasip olmadı. Hala tırnaklarımı eski sağlığına kavuşturmak için uğraşıyorum :( gerçekten de pastel 23 e çok benziyor. Halbuki şişeleri karşılaştırdığında alix çok daha açık duruyor.

banu.isik dedi ki...

çok güzel bir lacivertmiş çok da yakışmış :)
http://ojelerimiseviyorum.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

her zamanki gibi bayildim :)

sihirlimavi dedi ki...

Bayıldım , bayıldım! Harika bir renk. Peki ojeyi çıkardıktan sonra tırnaklarında leke kalıyor mu?

justuntitled dedi ki...

ozax, of off teşekkürlerrr:)

uzunincekıvırcık, evet şişeleri kıyaslarsak pek benzemiyolar, şaşırtıcı :)

ojelerimiseviyorum, teşekkür ederim canım.

fulya, oyyyy yerim seni!!!!:)

sihirli mavi, teşekkür ederim:) ya benim tırnaklarım uzun zamandır sarıdan da öte sararmış halde zaten :( o yüzden boyama yaptı mı hayır yapmadı ama sarılığına daha fazla sarılık katmış olabilir, onu farkedemiyorum artık :)

kozmetikperisi dedi ki...

Renge bayıldımm,bu arada tırnakların ne güzell :)

justuntitled dedi ki...

Teşekkür ederim kozmetikperi'mm!:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...