İzleyiciler

18 Nisan 2012 Çarşamba

The Balm - Balm Shelter Renkli Nemlendirici

47389201 defa söylediğim üzere cildimde sivilce, sivilce izi vb bir sorun yok. Hoşlanmadığım ton farklılıkları var sadece. Fondöten kullandığımda her ne kadar yüzümü çok beğensem de vicdanım bu gereksiz zulme el vermiyor :) O yüzden iyi ki renkli nemlendiriciler var! :)

Şubat'ta İstanbul'a gidip Aswang ile buluştuğumuzda ona bana pudra öneer bana pudra öneeer diye tutturmuştum. Birlikte birkaç Inglot pudra mıncıkladıktan sonra alsam mı almasam mı diye tereddütte kalıp kararı ertesi güne bırakmıştım. Daha sonra Gratis'te The Balm standına uğradığımızda Aswang "Aaa pudra pudra diyodun, renkli nemlendirici alsana seeen" dedi. İşte o an şimşekler çaktı, yıldızlar uçuştu beynimde. Ve ben bu ürünü %30'luk indirimle 40tl'ye değil 39tl'ye değil 38,5tl'ye hiç değil tamı tamına 28tl'ye aldım. İyi ki almışımm <3


Ürünün 3 rengi mevcuttu hatırladığım kadarıyla.
Gramajı 64 ml. Küçük bir miktarı bütün yüze yetirebildiğimizi düşünürsek hiç de az bir miktar değil.
Spf18 içerdiği için esmer tenimde çillerin çıktığı şu günlerde yemeyip yanında yatmalık bir ürün. (Esmer tende de çiller pek çirkin duruyor. Neyse ki çok yakından bakılmadıkça belli olmuyorlar. Bana da o kadar yakından bakan kimse yok, sonuç olarak sorun yok :P )
Sürüldüğü anda yüze bir ferahlık katıyor ki sormayın! :) Nemlendiricinin verdiği rahatlık hissi ve yumuşaklık aynı şekilde hissediliyor.
Aynaya bakılmadan "hoop süreyim iki dakika"lık bir ürün değil. Güzel yedirmeyince lekeli lekeli bir görüntü oluşabiliyor. Yine aynı şekilde azıcık fazla kaçırınca da çamura bulanmış gibi görünen bir suratınız olabilir.
Kapatıcılığını Mishha BB kremle kıyaslayacak olursam... Böyle bir kıyaslama yapamam:) BB krem bambaşka :) Bu üründen fazla bir kapatıcılık beklemeyin kesinlikle.
Nemlendirmesi de fena değil.





♥Kutusu da çok şık, değil mi? :)

Kısacası fondöten kapatıcılığı beklemeyin. Yüzümü nemlendirsin, güneş koruması içersin, azıcık da yüzüme renk versin yeter diyorsanız kesinlikle alın. Alın ama benim gibi kullanmaya kıyamamazlık yapmayın! :)))

13 yorum:

Demet dedi ki...

iyi günlerde kullan daha nicelerini alırsın inşallah ben the balm ürünlerine ambalaıjlarından dolayı zaten bayılıyorum sende bunun la ilgili bilgilendirdiğin çok tşkler

justuntitled dedi ki...

Rica ederim canım umarım kullanır ve seversinn :)

senem dedi ki...

çok hoş görünüyor rengide kutusuda fiyatta güzelmiş güle ügle kullan tatlım

Unknown dedi ki...

bb krem daha mı güzel ya ben de mi alsam ki? :D
ben çok seviyorum bu shelter'ı :)

PINKY FASHION dedi ki...

The Balm'ın ürünleri bloglarda çok övülüyor, en kısa zamanda bende deneyeceğim:)

http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

justuntitled dedi ki...

ssdesignbutik, sağol canım :)

dofa, misshanın yeri baska ya. bunu seviyosan ona da bayılacağından eminimm. ben bildigin esmer bi kızım. benim kullandığım misshayı dün saydam beyazlıktaki arkadasım da kullandı. cuk diye ona da oturdu rengi. fiyat açısından biraz düşündürücü olmasa ömür boyu kullanırım ben missha yı :)

pinky fashion, evet canım sık sık da indirime giriyor, denemelisin :)

Hilal dedi ki...

Bunu fırçayla filan mı uyguluyorsun?

justuntitled dedi ki...

Hayır canım fırçaya gerek duymuyorum. Parmaklarımla nemlendirici sürer gibi kolayca uyguluyorum :)

Jsjs kdksks dedi ki...

bu posttan sonra almak farz oldu ama artık ya =))

justuntitled dedi ki...

Al canım gayet guzel bir ürün :)

ÖziBio dedi ki...

cok güzelmiş ama benim için yüksek koruma ve kapatıcılık esas olduğundan BB için kemerleri sıkmaya devam :)) Ama Sexy Mama ve Stainiac'a yok diyemem :D Tabi Gratis buldum da... :))

ÖziBio dedi ki...

Ayyy senin için yorum yapmayı unuttum bıdı bıdı konuşmaktan...Sür kuzum sür hiç kıyma,onu sürmicen bu defa kokacak ekşiyecek :D :D Allah aşkınızı daim etsin efenim :))

justuntitled dedi ki...

Özi böcem, missha daha güzel bir ürün kesinlikle ama gramaj bakımından fiyatı biraz pahalı gibi :( Evet size vuran güneş daha kavurucu tabi bebeğim bence sen direkt güneş kremlerine yönel. Bu koruma faktörleri senin için yeterli gelmeyebilir.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...