İzleyiciler

6 Nisan 2012 Cuma

Sally Hansen - I Pink I Can

Biraz önce yayınladığım alışveriş yazımdaki bebek pembesi ojeyi tabii ki hemen sürdüm ♥ 

Kendisi kullandığım ilk Sally Hansen oje. Bildiğiniz üzere Sally Hansen ojelerin fırçaları klasik fırçalardan değil. Fotoğraflamayı unutmuşum malesef :( Daha önce hiç açılı fırça kullanmamıştım. Haliyle sürerken biraz zorlandım. Klasik dipten ayrık sürüşümü de gerçekleştiremedim ben bu tip fırçayla malesef:) Elim alışık olmasa da ortalığı batırmadım en azından :p


Renk tam bir bebek pembesi!!! İnsanın içini ısıtıyo di mi... Tam da bu günlere yakışacak bi oje bu! :)


İsmi de cismiyle örtüşüyo ojenin :) 


Bu renk ellerimi olduğundan daha esmer gösterdi. Ben bembeyaz elleri severim aksine. Yani oje hoşlanmadığım bi durumu çıkarıyo ortaya. Ama bu renkkkk... Bu renkkkkk....!!!! Her şeye değer:) Bonibon gibi değil mi yahu? Yememek için zor tutuyorum kendimi! :)


Oje hızlıca kuruyor, 2 katta "tamamım ben" diyor falan filan işte :) Ojenin en sevdiğim özelliğiyse (renginden sonra:)! ) parlak bitirişi oldu. Resmen ben buradayım diyor. 
Beğendim beğendim... Çok beğendim :)
Ya siz? :)


22 yorum:

Junkhead dedi ki...

Çok cici durmuş buuu ama uzun tırnak görmek istemiyorum :(( Sinirlerim bozuluyor,tırnaklarım kısa şuan ühühühüüü :((((((

alice dedi ki...

şu an benim de tırnaklarımda olan renk ! =) ben barbie pembesi diyorum buna, çok tatlı =)

justuntitled dedi ki...

junkhead, senin tırnakların hıphızlı uzuyo amaaaa :(( Teşekkür ederim ayrıca cici ocem adına :):)

alice, o zaman sana we're barbie girls in a barbie wooorld diyorum! :)

Adsız dedi ki...

ojenin rengi çok güzel çok imrendim . özendim falan iştee.nalet girsin ki benim ellerim bile esmer , yakışmıyo bu ton bana =(=( böhüüü

Polishist dedi ki...

İçinde pırıltı olmadan parlak parlak, nasıl güzelmiş bu oje. Çok beğendim.
nailpolishism.blogspot.com/

justuntitled dedi ki...

çokooo, benim eller de esmer. Ben de bembeyaz ellere çok özeniyoruum :( bence sana yakısmıyo gibi gelirdir dene bi dene dene :)

justuntitled dedi ki...

polishist, eveet simsiz sedefsiz dümdüz harika kesinlikle! :)

serinus dedi ki...

renge bayıldım. muhteşem. güle güle kullan canım

justuntitled dedi ki...

Teşekkürler Serinus :))

Demet dedi ki...

bence bomba bi renk ve çoooook yakışmış ayrıca esmerlik bana kalırsa bir ayrıcalıktır varsın esmer görünsün o barbie yada bebek pembesi tırnaklarda okadar hoş durmuşki ayrıca unutmayalımki esmer olabilmek adına solaryumular dolup taşıyor

Demet dedi ki...

yazmayı unuttum fotoğaraflarıda harika çekmişisn bana çok profosyönel geldi süper

justuntitled dedi ki...

Yerim seni ben bu iltifatların üstünee! :)) Esmerliği seviyorum da sadece el kısmı bozuyo işi:p ojeler beyazlara daha cok yakısıyo dürüst olmak gerekirse:) fotoğraflarım adına da tesekkurler bildiğin dijital fotoğraf makinesi aslında :)

ÖziBio dedi ki...

ne yazık ki bu renkler benim de ellerimi esmer gösterebiliyor :(( Beyaz olmama rağmen :) Ama inanılmaz harika durmuş bebeğim güle güle sürüştürrrrrrrr....Şişede kurumasın hiç ojen emi :)) Daha nasıl ii dilekte bulunulur ki oje görmeye gelince :))

üzüm kuşu dedi ki...

ben pembe oje kullanamaıyorum pek ama bunu seve seve kullanırım çok güzelmiş güle güle kullan:)

justuntitled dedi ki...

öziii, güzel dileklerini seveyim seninnn :))) teşekkür ederim canımm:*

cemre, çok güzel dimii sen de sevdin:):) tesekkur ederim:)

Yelda dedi ki...

rengini çok beğendim cnm güle güle kullan:)

http://yeldaninevi.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Cok, cok tatli bir renkmis, sendede harika duruyor! : )

justuntitled dedi ki...

yelda, teşekkür ederim canım güzel dileklerin için :)

viva, ooo teşekkür ederim iltifatlarınaa :)

aysp dedi ki...

Çok tatlı bir renk, ben de hiç sally Hansen kullanmadım. Fırçası nasıl bir şey ki?

justuntitled dedi ki...

Rimmel ojeleri biliyosan onlar gibi canım galiba. Sen bi google'a danıs yine de :)

sevda s. dedi ki...

Çok güzel bir renk, ben de çok sevdim canım bu rengi :)

justuntitled dedi ki...

Teşekkür ederim sevda'cım :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...