İzleyiciler

12 Nisan 2012 Perşembe

Missha Perfect Cover BB Cream

Merhaba,

Uzun zamandır Makyaj Güncem'in blogunda Missha BB kremler dört dönüyordu :) Benim de fazlasıyla ilgimi çekmişti bahsedilen bu kremler. Nitekim ben de artık bir BB krem sahibesiyim. Hayırlı uğurlu olsuun! :)


Kutulu ürünleri seviyorum. Kremin holografik yazılarla süslenmiş, çantada yamulup yumulmayacak kadar sağlam, güzel bir kutusu var öncelikle :)


Nasıl uygulanması gerektiği kutunun dışında yazıyor. Temel cilt bakımından sonra cildinize uygulayınız, pudra ile tamamlayınız şeklinde bir ibare var. Spf içerdiğinden dolayı ek olarak güneş kremi kullanmanıza gerek yoktur diye de belirtilmiş. Pratik! :)


Cilt sorununuz fondöten kullanacak kadar abartılı değilse, hiçbir şey kullanmadan da içiniz rahat etmiyorsa bu kremler sizin için birebir. Yazın yaklaştığı şu günlerde fondöten kullanmak hepimiz için zor oluyordur sanırım. Bu formdaki ürünler insanı sıcak günlerde rahatsız etmiyor. Güneş koruması da cabası. 


Ürünün orijinal boyu aslında pompalı bir ambalaja sahip. Bendeki ürün 20ml'lik.

Ürünün kullanımı pratik. Kolayca uygulanıyor. Az bir miktarı bütün yüz için yeterli. Ürün rengi ciltle bütünleşiyor. Cilde sürüldüğü anda bir canlılık katıyor. Renk farklılıklarını, ufak tefek izleri görünmez hale getiriyor. Cildin nefes aldığını hissedebiliyorsunuz ürün yüzünüzdeyken. Ayrıca cilde harika bir yumuşaklık katıyor. Kapatıcılığı da azımsanamayacak derecede. Fakat gün içinde de ara ara hissedebileceğiniz tuhaf bir kokusu var ürünün. Beni biraz rahatsız etti bu koku. Parfüm kokusu degil, ilaç kokusu gibi sanki, tuhaf. O koku dışında benden tam not aldı bu ürün. Daha iyisini keşfedene kadar en iyisi budur diyebilirim! :)

Ürünün numarası 23.
Işık farklılığı olmuş fotoğraflarda. Güvenilir bir swatch olmadı farkındayım :)


Ürünün 50ml'lik boyunu almak için buraya, bendeki boyunu (20ml) almak için ise buraya tıklayabilirsiniz. 
Bence deneyin, seveceksiniz :)

18 yorum:

EZGİ dedi ki...

güle güle kullan canım hayırlı olsun missha kervanına sen de katılmışsın :))

justuntitled dedi ki...

Teşekkürler canım, keşke fiyatlar daha uygun olsa da daha sık katılsak bu kervana :)

Makyaj Güncem dedi ki...

güle güle kullan yavru kuşum benimmmm :D

ÖziBio dedi ki...

canım ben de alıcam da fiyatı beni gerdi yaa,ebayden alıcam ancak yine de sıkıntıdayım bu ay :D

kozmetikperisi dedi ki...

sende missha'landın :) güle güle kullan

justuntitled dedi ki...

Tuçe'm sağol anamm :*

özi, niye ebay bebişkom. Mis gibi Türkiye içi satıştan alıp garantilesen daha iyi değil mi?:)
20ml lik al 2-3 hafta ancak gider zaten denemiş olursun.

justuntitled dedi ki...

kozmetik perisi, sonundaa! :)
teşekkür ederim canımm :)

Unknown dedi ki...

bebek şampuanı gibi bir kokusu var :) ama benim favorim iki yıldır :) güle güle kullan

senem dedi ki...

çok merak ediyorum bu bb kremleri en son dayanamayıp alıcam ddetaylı bir swatch yapsan kuzucum :)

justuntitled dedi ki...

kozmetik deneyimler, bebek sampuanı mı :S :D bana tuhaf geldi kokusu.

ssdesignbutik, du ben yarım yüz fotosu filan deneyeyim missha için :)

Unknown dedi ki...

bu koku olayı kafamı karıştırıyor. alasım var sanki :)

justuntitled dedi ki...

Ben koku olayına cok takık değilim hatta hosuma gider cogu zaman. ama bu üründe pek hoslanmadım bu durumdan :( sen de cok takıksın biliyorum kokuya :) ama ürün çok çok güzel bence bendeki gibi ufak boyunu al bi dene derim :)

SEVGİ dedi ki...

Bence missha bb krem süper ötesi birşey,fiyatlara takılı kalanların ise sacmaladıklarını düşünüyorum neticesinde bu sağlığımızı ilgilendiren ve cildimize kullandığımız birşey,vallahi biz dostlarımız ve cevremiz misshalandık cok güzel ürünleri.

justuntitled dedi ki...

Evet fiyatını hakeden bir ürün bence de. Ama cilt dostu olup daha uygun fiyatlı ürünler de yok değil sonuçta :)

SEVGİ dedi ki...

Ozaman herkes kendi bütcesine göre ürün tecih edecek değilmi,neyseki cildim için kullandığım heleki ürünün kalitesi konusunda hiçbir kuşkum yoksa neden o parayı vermeyimki,benim içinde doğru tercihin missha olduğunu düşünüyorum.

justuntitled dedi ki...

Biraz da deneme-yanılma işi bu. Herkesin cildine her ürün iyi gelmeyebiliyor. Yüzlerce liralık ürünlerden kimisi memnun kalırken kimisine 10 liralık bir ürün çok çok daha iyi gelebiliyor sonuçta. Herkes kendi bütçesine+kendine iyi gelene göre ürün seçecek tabii ki :)

Adsız dedi ki...

Ben kumralım 13 numarası çok mu açık olur acaba,bilginiz var mı?

justuntitled dedi ki...

Diğer renkleri hakkında pek fikrim yok açıkçası.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...