İzleyiciler

1 Nisan 2012 Pazar

Golden Lady 346

Aswang'ciğimin gönderdiği eeeen star ojeyi sürdüm hemencecik :D Çok güzel bir renk bence. Kahvemsi bakırımsı altınımsı... Değişik, orijinal ve ilgi çekici ! :) Ben çok sevdim bu rengi. Renk geçişleri süperr! Güneşte daha bi güzel görünür bence bu oje. Bu een star(!) ojeyi bana seçip beğenip gönderen canım aswangciğime teşekkürler :* :)
(Bu arada star star diyorum ama ojeyle bi problemimiz yok :D Bazı firmalar ürünleri hakkında star star diye bahsediyorlar da bu aralar, ilgimi çekti. Kullanayım bakayım bu kelimeyi nasıl duracak diye merak ettim :P ) 






2 yorum:

Junkhead dedi ki...

Hiç sevmem bu renkleri ama sana çooook yakışmış canımcım ;)

justuntitled dedi ki...

Ocem şu anda ağlıyo ama mor apla beni niye sevmedi diye:((((

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...