İzleyiciler

31 Mart 2012 Cumartesi

Maybelline NY Affinitone Fondöten

Merhaba!
Geçenlerde 2 gün evde yoktum. Annem ''Sana Loreal'den paket geldi.'' deyince eve gidene kadar meraktan çatladım! :) Bembeyaz bir Loreal çantasından çıkan bu güzel Maybelline kutusu beni çok mutlu etti. 

Affinitone fondöteni daha önce birçok yerde görmüştüm fakat hiç denememiştim. Fiyatı hakkında filan da bir fikrim yoktu. Affinitone allığı hiç beğenmemişken fondöteni de denemeyi düşünmezdim zaten. Çok büyük bir hataymış meğer bu yaptığım:) Maybelline Affinitone fondöten gerçekten sevilesi, alınasıymış. 

Fondöteni ilk olarak bugün kullandım. Cildim hassas değildir. Sivilce ve türevi şeyler ayın belli dönemlerinde tek tük çıkar :P Bu yüzden bu fondötenin sivilce yapma vb kötü yönlerini yansıtacak doğru kişi değilim :) Fakat yapısından bahsedebilirim. Cilt tipim kuru. 15 dakika önce nemlendiricimi sürdüm, fondöteni daha sonra uyguladım. Ufacık bir miktar tüm yüzüme yetti. Maybelline Affinitone fondöten bir Loreal True Match değil kapatıcılık konusunda aslında:P Yani yoğun kapatıcılık isteyenler sevmeyebilir bu fondöteni. Ama benim gibi yüzünde sivilce vesaire olmayıp da renk tonu farklılığına gıcık olanlar almalı bu fondöteni. Özgüvene birebir! :D

(Bu arada fondötenin rengini belli edemedim fotoğraflarda. Görüntü kirlililiği olmasın diye de koymadım o fotoğrafları buraya:p Bana gelen renk Golden Beige. Birçok cilde uyum sağlayacak güzel bir ton bence.)

Adıma özel notla birlikte bu ürünü kapıma kadar gönderen Maybelline ailesine teşekkürler! Güzel bir sürpriz oldu gerçekten. 





2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben de bir yıldan fazla oldu aynı renk,aynı fondoteni kullanıyorum :)Kapatıcılığı dediğin gibi çok kusur yoksa güzel.Güle güle kullan bebeğim...

justuntitled dedi ki...

Sagol kuzum senin güzel yüzünü bu güzel fondötenle düşünemiyorum. güzellik patlaması!!!:))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...