İzleyiciler

17 Mart 2012 Cumartesi

Gabrini Pacific 37

Uzun ince kıvırcık blogunun sahibesi arkadaşım bu ojeyi bana hediye olarak göndermişti. Sanıyorum 3 defa kullandım şimdiye kadar. Ama fotoğraf çekip bloga koymak son sürüşüme denk geldi. Bu sefer bari fotoğraflamayı unutmayayım diye şartlandırdım kendimi. Sonuç olarak ortaya bu fotoğraflar çıktı.

Gabrini'nin Pacific serisini beğeniyorum. Diğer Gabrini'ler gibi öyle kısacık bir zaman içerisinde bozulmaya yüz tutan bir yapısı yok bu serinin. Şişe tasarımları da çok hoşuma gidiyor.


Mavi-yeşil bazda sarı-yeşil simler var ojede. Sürümü rahat. 2 katta bu görüntüye ulaşıyor. Silmesi standart simli ojeleri silmek kadar işkence değil. Dayanıklılığı "2 gün tamam, 3. gün ı ıhh" kıvamında. Sürdüğüm ojeyi 2 günden fazla kullanmadığım için yeterince kaliteli bana göre. 





Bu güzel ojeyi seçip beğenip bana taaa dağların kıyıya dik uzandığı, deniz etkisinin iç kısımlara kadar gittiği yerlerden gönderen uzun ince kıvırcık'a teşekkürler! :) (Kendisiyle KPSS dolayısıyla Coğrafya çalıştığımızı söylememe gerek var mı bilmem:P )
Hoşçakalın :*

4 yorum:

What's Next dedi ki...

süpermiş rengi! bana da oluyor öyle, defalarca sürmeme rağmen fotoğraflarını koymamış oluyorum..

Merve dedi ki...

eneeeğm ne güzel buuu :D qanqacığınada al bundan bi dene :D

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

Dağların kıyıya paralel uzandığı noktalardan birinde ikamet eden sevgili arkadaşım :D yazını okuyunca çok eğlendim doğrusu :) ojeyi sürmen beni ayrıca mutlu etti sana çok yakışmış :)

justuntitled dedi ki...

what's next, çok gıcık bi durum di mi:))

aswang, qanqacığımı yeriiim!

uzunincekıvırcık, seni de yerim! seni gidi kireçli arazilerin kızı seniii! :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...