İzleyiciler

26 Mart 2012 Pazartesi

Kozmoda.com Alışverişim

Merhaba,

Kozmoda.com'la yaptığımız çekilişe katılmadıysanız buraya tıklayın. Bloggerlara birbirinden güzel bu 7 hediyeyi izleyicilerine hediye etme fırsatı veren kozmoda.com bizleri de unutmadı. Bana da 100 tl lik alışveriş çeki sunmuştu bu cömert isim. Ben de kendime kozmoda.com'dan 100tl lik doğum günü hediyesi seçtim :p 

Siparişleri girerken stokta olmayan bir ürünü sepete atmışım. Sipariş alındı bilgisini gördüm öncelikle sitede. Ertesi gün ürün temin aşamasında diye bir yazı görünüyordu bilgi bölümünde. Hemen iletişimi bölümünden mail attım yetkililere. Anında cevap aldım ve stokta olmayan ürün seçtiğimi o zaman fark ettim :) (Bu arada sitenin geri dönüş hızı mükemmel. Maille ya da telefonla anında yanıt veriyorlar sorularınıza.) Ertesi gün paketimin kargoya verildiği bilgisi geldi. Ve daha sonraki gün kargoya verildikten 10 saat sonra paketim elimdeydi. Kozmoda.com'un ve Sürat Kargo'nun hızına hayran kalmamak elde değil gerçekten.

Paketleme süperdi! İçindekiler kırılmasın diye bir güzel sarılıp sarmalanmıştı her şey. Üstelik paketimin içerisinden tam 5 tane hediye ürün çıktı! :) 

Kutu çok kokoş, çok güzel değil mi? :)



Aşağıdakiler sipariş ettiğim ürünler.
Neutrogena Deep Clean yüz yıkama jeli 
Clinique kapatıcı
Deborah Il Rossetto ruj
Flormar terracotta allık
Flormar göz kalemi



Bunlar da paketin içinden sürpriz olarak çıkan ciciler <3


Tabii ki bir oje delisi olarak beni en çok Carmina oje sevindirdi. Rengi biraz hanımteyzemsi olsa da kendime yakıştırdım ayıptır söylemesi :P


Ürünlerin tanıtımını birer birer ilerleyen günlerde yapacağım. Hepsini kullanmaya başladım bile. Hangisini merak ettiğinizi belirtirseniz ondan başlayabilirim tanıtıma :) 

Kozmoda'yı yepyeni bir girişim olmasına rağmen oldukça cömert bulduğumu söylemek istiyorum. Birkaç fotoğraf, kimsenin okumayacağı birkaç paragraflık yazılarla, basın bültenleriyle tanıtım yapmaya çalışan isimlerden kesinlikle 1-0 önde başlayan bir isim kozmoda bana göre! Sitesindeki markaların da bloggerlar aracılığıyla izleyicilere hediye ettikleri ürünlerin de gayet kaliteli olduğuna inanıyorum. Bu yüzden bundan sonra kozmetik alışverişi yapacağım ilk adres kozmoda.com olacak. Hızlı olmaları büyük bir artı tabii ki. Ama işlerine gösterdikleri özen ve insanları memnun etme çabaları benim gözümde onları fazlasıyla yüceltti. Umarım ilerleyen zamanlarda kozmoda.com'da daha fazla marka görür, daha fazla alışveriş yaparız.

Sevgiler.
(Çekilişime katılmayı unutmayın, link yukarıda! :) )

6 yorum:

Junkhead dedi ki...

Bana da ulaşıp böyle birşey teklif etselerdi gözüme girerlerdi ama o yüzden bir yorum yapamayacağım :) Ben kozmetik alışverişlerimi canlı canlı görerek yapmaya devam edeceğim :)) Güle güle kullan canımcım,bende de Deborah'nın bir ruju var. Rengi ve kokusu çok hoş ama kullanmaya sıra gelmiyor pek :D

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

Ayy içim gitti vallahi :)) ne şanslısın kızım yaa güle güle kullan tatlım :)))

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

gulegule kullanın cok guzellermıs:)

Rümeysa Bozdoğan dedi ki...

Bende alışveriş yapmayı düşünüyordum birazda tedirgindim ama hiçbir sorun yaşamam galiba sen memnun kaldıysan :)

justuntitled dedi ki...

junkhead, burada elleyerek görerek mıncırarak ürün alabileceğim pek bir yer olmadıgından internetten alıyorum cogu seyi zaten :P izmir'desin tabii görerek alacaksın kızım :)

uzunincekıvırcık, sağol bebişimmm :*

biricitcons, teşekkür ederimm :)

eternal flame, sorun yaşayacağını sanmıyorum canım gayet ilgililer :)

Esra Atesakin dedi ki...

Flormar allığı kullandım, çok memnun kaldım. Hepsi çok cici. iyi günlerde kullan:))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...