İzleyiciler

7 Nisan 2012 Cumartesi

Maybelline Volum' Express Lift-Up Mascara

Lila kutu'dan çıkan Max Factor maskaram bitmek üzereyken beni maskara sıkıntısı vurdu. Son birkaç darbelik işi kalan Max Factor'ün miyadı dolmadan hemen yerini doldurmalıyım dedim. Flormar, Alix Avien, Golden Rose gibi markaların maskaralarını pek sevemedim şimdiye kadar. O yüzden onlardan almamakta kararlıydım. Ki zaten elimde kullanmadığım 1 adet Flormar 2 adet de Golden Rose maskara varken ne diye o markalara bir daha bulaşayım ki? Burada kozmetik mağazaları değil de Kompedan satıyor Maybelline ürünlerini. Ama Kompedan'da da aradığım maskarayı bulamadım. "One by one" çıkalı bi dünya zaman oldu. Hala getirmemişler. Bu şehirdeki hanımların kirpiği yok zaten. Getirmesinler. Hıı! 

Sırf fırçasının hatrına bu rimeli aldım. Kıvrık fırçalı rimelleri oldum olası sevmişimdir. Hatta liseye giderken aldığım ilk rimelin fırçası da böyle kıvrıktı. Ama kıl fırçaları sevmiyomuşum ben. Onu fark ettim.





Rimel için ''eh işte'' diyebilirim en fazla. Uzatma işini iyi yapıyor ki zaten adı lift-up. Vaadettiği şey uzunluk vermek. Ben de pek dolgun kirpik sevdalısı değilim. Tel tel olsun, uzun olsun, benim olsun diyenlerdenim. Benim isteklerimi karşılayan bi rimel oldu kendisi. 13.50 liralık bir rimelden daha fazlasını beklemiyordum zaten :) Sermayem bol olsaydı bitmek üzere olan Max Factor'ün tam boyunu almak isterdim, orası ayrı konu :( 
Bu arada bloguma koyduğum koyacağım son göz fotoğrafıdır bu herhalde. Korkunç görünmüyo di mi gözlerim oradan bakınca? En düzgününü seçmeye çalıştım :D Göz içinde yine Lila kutudan çıkan Max Factor göz kalemi var. Kapatıcı yok. Kaşlar yeni alındı :P:P 

Edit: Gözümün üzerine de kalem çekip göstereyim dedim :p



Şşşş... Şuralarda da güzel çekilişler var! :)
:)

4 yorum:

makyajblogum dedi ki...

Maskara konusunda herkesin beklentisi farklı ben dolgunluk veren maskaraları seviyorum. Bu maskarayı kullanmıştım önceden çok beğenmemiştim. Eğer kirpiklerimi uzatsın, tel tel ayrıştırsın diyorsan One by One'ı seversin diye düşünüyorum, inş. getirirler bir an önce :)

Merve dedi ki...

gözüne gurban olduğuum :D

ÖziBio dedi ki...

bence daha cok göz fotosu koymalısın,vuruldummmmmmmmmmm <3 maşallah kuzuma,kaşlar da yakıyor offf...

justuntitled dedi ki...

makeupwithstyle, one by one almayı istiyorum gerçekten. kullanan herkes çok övüyo. bi kaç ay bununla idare edeyim de, one by one gelir heralde bi kaç aya kadar:)

aswang, houuuuyyy yorumuna kurban olduguuum :D

özi, oy yerim len seni sen boyle yorum yap buralar heep göz fotosu dolar benden soylemesi :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...