İzleyiciler

12 Nisan 2012 Perşembe

Mim! :)

Aswang mimlediyse bana da cevaplamak düşer dedim. Kolları sıvadım ve başlıyorum :)

1-Yemek olsan ne yemeği olurdun ?
Herkes en çok sevdiği yemeği yazmış bu soruya. Ama ben ego şişikliğinden ötürü mantı olurdum demek istiyorum :P Biçok insan beni çok severdi o zaman:P Ama öyle her istedikleri zamanlarda da yiyemezlerdi. Kimse öyle kolay kolay aman dur bi tabak mantı yapayım 2 dakika diyemez sonuçta. Kısacası ulaşılması zor, yenmesi zevkli bi şey olmak adına mantı olurdum. Ben pek sevmem kendisini ama sanıyorum "pırasa sevmeyen" kitle kadar da "mantı seven" kitle vardır. Baya fazla yani :P Pırasaya pek acıyorum bu sevilmeme konusunda da yahu! :(


2-Müzik aleti olsan hangisi olurdun
Keman olurdum. Düşünsenize bi boynunu kullanıyosun keman çalarken. Ne estetik bir görüntüdür o yarabbiiim! :)


3-Araba olsan hangisi olurdun ?
Kartal :) Çünkü ben araba kullanmayı Kartal'la öğrendim. Baba arabası o :)


4-Aylardan hangisi olurdun ?
Ocak ayı olurdum herhalde. Hiç kimse Aralık geldi yehhuu demiyo sonuçta. Herkes "yeni"yi bekliyo, seviyo. Ocak olurdum. Her sene ilk günüme tatil olarak başlardım. 1 Ocak :P


5-Ayakkabı olsan hangisi olurdun ?
İşte bu soru karşısında tıkandım kaldım :) Rugan olmazdım, dolgu topuk olmazdım kesinlikle. Geri kalan bütün ayakkabılar canımdır. (İkisi birlikte çok daha korkunç görünüyomuş be yaa! :D )


 6-Kıyafet olsan hangisi olurdun ?
Destekli sütyen olurdummm! Allah onu başımızdan eksik etmesin. Amin!


 7-Renk olsan hangisi olurdun ?
Renk dediğin kırmızı olur anam!


8-Hayvan olsan hangisi olmak isterdin ?
Ay nasıl soru buu. Salyangoz olmak isterdim, kozmetik sektörüne bi faydam dokunsun isterdim. Böyle soruya da böyle cevap! :P (Ama boyle peluş salyangoz olurum ben, banane! :P )



9-Şuan okuduğun kitabın 137. sayfasında neler var ?
Tatlım şu an kitap okuyo olsam buraya yazı yazmazdım di mi?:P Şaka maka uzun zamandır elime kitap almadım. Kpss kitaplarını okumayı tercih ediyorum. Yazmamı istemezsiniz sanırım oradaki bilgileri buraya :P


Ay ben kimi mimleseeeemm...
Cicibebe'yi
Dofa'yı
Oje Sandığı'nı
Süslü ve Pembe Dünyam'ı
Uzun İnce Kıvırcık'ı
mimleyeyim hadi :)
(Tabi yapmak isterlerse :) )
Muck!

9 yorum:

dofa dofa dedi ki...

miuv ben de 2 dk önce yaptım bu mimi hatta seni mimleyecektim ki aswang yollamış bile sana :)) :*
teşekkürler beybi :))

justuntitled. dedi ki...

Miuv dur senin mimi de okuyayım o zaman :)

Junkhead dedi ki...

Ayy senin cevaplarını yiriiim kızıım hehehh :D

justuntitled. dedi ki...

Ben de seniii :D

Ojesandığı dedi ki...

İşte miminin cevabı kuşum keyifle okuman dileğiyle :)) http://ojesandigi.blogspot.com/2012/04/mimlendim.html

cicibebe dedi ki...

ben pırasayı severim ayol :) ne gunahı var limonlu limonlu yiceksin ohhh misss :)

Bu arada hemen cevaplıyorum :)

justuntitled. dedi ki...

Muck size kızlar.
Okudum cevabını Gayoş:P :)

yoldy35 dedi ki...

Yazılarınızı gityat.com ' da paylaşabilir, kendi kanalınızı oluşturabilirsiniz. Sizleri de aramızda görmekten mutluluk duyarız.

justuntitled. dedi ki...

yoldy, ilgilenicem canımm teşekkürler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...