İzleyiciler

18 Nisan 2012 Çarşamba

Alix Avien Shine Plus Oje

Shineplus serisinin kesinlikle en güzel rengi budur! Alix Avien'in klasik ojelerinde bu renk var mı yok mu bilmiyorum. Varsa kesinlikle normal seriden alınmalı bu renk. Shine plus serisinin minik şişeleri iyi, hoş ama ojeyi kullanmak tam anlamıyla işkence :( Fırça minicik, şişe minicik. Haliyle ojeyi uygulamak epey zorlaşıyor. Bir de şişeyi dik konumda tutmak gerekiyor her zaman. Yoksa oje ağız kısmından azar azar dökülebiliyor :( Tasarım güzel ama işlevsel değil malesef. Ama renk süper değil mi? Ojenin kurumasına müsaade etmeden yatıp uyuduğumu sanırım tırnağımdaki izlerden apaçık görebilirsiniz :P




19 yorum:

Irmak dedi ki...

bu seriden iki oje almıştım,sadece birini bir kere sürdüm bir daha sürmedim. Sürmek istemiyorum çünkü gerçekten çok zor bir şişeye ve fırçaya sahip. Rengi güzelmiş ama Alix Avien bunun büyüğünü çıkarırsa alırım ^^

justuntitled dedi ki...

Ben ilk seferinde başka ojelerin fırçasıyla sürmüştüm, daha kolay olmuştu. Çok zor gerçekten.

ÖziBio dedi ki...

houuuuuuuuyyyyyyy ne tatlı renk bu böyleeee....Flormar 424 e benzio gibi ama daha bi şirin göründü gözüme :))

justuntitled dedi ki...

424'ün içine azıcık mavilik katarsak olur bence böcem :)

Unknown dedi ki...

Hemencecik soyuluyor bu seri bebeğim ya :)Ben pek sevemedim malesef ...

justuntitled dedi ki...

O kullanışsız şişede olmasaydı iyiyi :(

özge dedi ki...

ben hiç sevmedim bu seriyi yani yapısını ama renk hoş:)

Polishist dedi ki...

Minicik fırçası iz bırakıyor sinir oluyorum bende. Ama renk çok tatlı pastel mavi mint karışımı gibi.

Meddy dedi ki...

aix avien ın bu rengi normal boylarında var :) hatta dün paylaşmıştım :)
http://everthingwithmeddy.blogspot.com/2012/04/d-mint-rengi-ojelerimm.html

justuntitled dedi ki...

özge, yapısı da bi tuhaf zaten evet :/

polishist, evet renk güzel ama ah o fırça ah o şişe grrr...

everthing with meddy, aa haber verdiğin için tesekkurler :)

berrin dedi ki...

rengine bayıldım alix avienin ojelerini kullanmıştım ben de hiç soyulma falan olmadı ama bu seri değil ama rengi çok güzelmiş http://berrinnsbeautybag.blogspot.com/

berrin dedi ki...

rengine bayıldım alix avienin ojelerini kullanmıştım ben de hiç soyulma falan olmadı ama bu seri değil ama rengi çok güzelmiş http://berrinnsbeautybag.blogspot.com/

justuntitled dedi ki...

Soyulma sorunu yok da işte azıcık şişeden kaynaklı sorun taşıyo :) geliyorum bloguna
;)

Buket Poyraz dedi ki...

Tam bu yılın moda rengi :) bayıldım..

www.buketpoyraz.com

justuntitled dedi ki...

Teşekkürler Buket :)

Unknown dedi ki...

rengine bayıldım :)))

justuntitled dedi ki...

Teşekkür ederim :):)

Prensesin Masalı dedi ki...

Merhabalar bu rengi cok begeniyorum bende bu renk bir oje almayi düsünüyorum blogunda cok tatli Sevgiler :)

http://prensesin-masali.blogspot.de/

justuntitled dedi ki...

Teşekkür ederim sen de güle güle kullanırsın umarım alırsan :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...