İzleyiciler

18 Nisan 2012 Çarşamba

Vichy Capital Soleil Spf 30

Ne yazık ki yaz yaklaşınca, güneş kendini tam anlamıyla gösterince aklına güneş kremi sürmek gelengillerdenim. Aslında yılın dört mevsimi, 12 ayı, 52 haftası, 365 günü sürmek gerekmez mi güneş kremini? Kahrolası üşengeçlik...

Ürünü eczanemizde.com alışverişimde almıştım. Aynı ürünün spf 50 formu da mevcut, bilginize :) Eczanemizde.com'dan şu adresten ve bu adresten bu iki formunu inceleyebilirsiniz :)
Ayrıca 2li setler halinde de satılıyor bu ürün. İnceleyin derim :) Onu da bu adresten inceleyebilirsiniz :))

Ürünün belirtilen özelliklerine gelecek olursak:
♥ Cildin genetik kapitalini korur.
♥ Yapışkan olmayan dokusu vardır.
♥ UV kaynaklı cilt hasarlarına karşı korur.
♥ Güneşin zararlı etkilerinden kaynaklı renk farklılıklarından ve erken cilt yaşlanmalarından korur.
♥ Cildi nemlendirir ve parlamaya karşı savaşır.
♥ Güçlendirici ve yatıştırıcı Vichy termal suyu içerir.
♥ Güneş ışınlarına karşı dayanıklıdır.
♥ Hipo-Alerjeniktir.
♥ Paraben içermez.
♥ Hassas ciltler için uygundur.

Kullandığım kadarıyla ürünü şu şekilde anlatabilirim. Dokusu belirtildiği gibi kesinlikle yapışkan değil. Sürüldüğü anda cilt tarafından emiliyor. Cilde kattığı yumuşaklığı anlatamam. Sanırım hiç bu kadar yumuş yumuş hissetmemiştim suratımı :D Nemlendirmesi benim için yeterli geldi. Kesinlikle harika bir makyaj bazı olduğunu düşünüyorum!!! Asla yağlı bir his bırakmıyor çünkü. Cildim hassas değil zaten, yine de sivilce vb. bir sorun yaratmadığını belirteyim. 

Cilde uyguladıktan 10 saniye sonra ortada sadece yumuşacık bir cilt kalıyor. Emilmesini beklemek için dakikalar geçmesine gerek yok. Ne bir yağlı his ne de ufacık bir parlama yaşanıyor. Bu yumuşak his için bile alınabilir bir ürün ♥ Ayrıca belirtmeyi unutmuşum ama ürünün misler gibi de bir kokusu var... Rahatsız olanlar olabilir belki. Ama tuhaf derecede beni bağımlı eden bir koku oldu bu koku :))

Diğer belirtilen özellikler uzun vadede anlaşılabilir türden olduğundan şimdiden yorumlamam saçma olacaktır. 





6 yorum:

EZGİ dedi ki...

Vichy Capital Soleil MicroFluid Face SPF 50 Ultra Akışkan Yüz Kremi Karma / Yağlı Ciltler için olanını almayı düşünüyorum ben de parlama yapar diye. Bu ürünü kullandıktan sonra üzerine nemlendirici kullanıyor musun peki? Bu arada güle güle kullan her gün sürmeyi de unutma :)

justuntitled dedi ki...

Üzerine nemlendirici kullanmıyorum ama kullanılabilir de. Dediğim gibi ciltte varlığını sadece verdiği yumuşaklıkla hissedebiliyosun. Yağlı bir his yok kesinlikle. Ama nemlendiriciyi emer mi üzerine bilemiyorum. Deneyeyim senin icin :)

EZGİ dedi ki...

Benim bildiğim ve olması gereken şey güneş koruma faktörlü krem üzerine normalde kullandığın nemlendirici uygulanır. Demek ki bu ürünün nemlendirme özelliği çok iyi ve gereke kalmıyor :) denemene gerek yok canım. zaten ben farklı ürünü alacağım hassas ciltler için olan bana olmaz burnum ve alnımda yağlanma var ister istemez parlar :) ama sevindim beğenmene eczanemizde.com dan en acilinden alacağım :)

justuntitled dedi ki...

Cilt kuruluğu yaşamadığım için nemlendirmesi yeterli geldi. Bir de 2 farklı ürün üstüste sürüldüğünde kusma yapabilir diye kullanmadım o şekilde. Genellikle dışarı çıkmalarım acil olur, riske atmak istemediğimden ya sadece nemlendiricinin üzerine uygularım makyajımı, ya da güneş kreminin. Belki cilt makyajı yapmayacaksam belirttiğin gibi ve söylediğin üzere olması gerektiği gibi güneş kremi üzerine nemlendirici uygulayabilirim. Ama ayrıca cilt makyajı da yapacaksam 3 ürün üst üste yağlı olmayan cildimi kesinlikle kusturur. Neyse ki bu ürünün benim için nemlendirmesi yeterli :)Sana da iyi alışverişler dilerim. Ürünün siparişini girdiğin an bir saat içerisinde kargoya teslim ediliyor, muhtemelen yarın elinde oluyor :)

EZGİ dedi ki...

Anladım tatlım açıklamaların için çookkkk teşekkürler :)

justuntitled dedi ki...

Rica bebeğim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...