İzleyiciler

6 Nisan 2012 Cuma

Clinique Line Smoothing Kapatıcı - 03 Moderately Fair

Seni seçtim pikaçu diyor ve blogumda tanıtılan ilk kapatıcı olma şerefini Clinique Line Smoothing kapatıcıya veriyorum. 
Bulunduğu şehirde ulaşabildiği markalar oldukça sınırlı biri olarak Clinique kapatıcıyı online alışverişten başka türlü alamazdım herhalde. İşte bu noktada iyi ki varsın Kozmoda diyorum. Kendisi 55 tl'lik fiyatıyla şöyle bir düşündürüyor ilk olarak aslında. 55 tl yi azımsayacak birisi değilim sonuçta. 260 tl burs alabilmek için her ayın 7sini dört gözle bekleyengillerdenim. (Bu arada yarın ayın 7si hihhooo!) Her neyse! Sayfayı evirdim çevirdim bakındım filan derken bi baktım atıvermişim alışveriş sepetime bu kapatıcıyı. 


Renginden hiç emin olamayarak verdim siparişi. Nitekim de rengi bana biraz açık oldu. Daha açık renkli kapatıcı daha güzel göz altları demek değil ki. Daha çok belirginleştiriyor bence mor kısımları açık renk kapatıcılar. Sanırım bu kapatıcı bir tık daha koyu olsaydı ben onu daha çok sevebilirdim. Ama renginin yanlış olması kapatıcının suçu değil sonuçta. Ben esmersem kapatıcının günahı ne?


Yine de korktuğum gibi grileşmiş göz altları yaratmadı bende. Sanırım kıvamından kaynaklanan bi durum bu. Kıvamı koyu. Ama sürümü kolay. Pıt pıt iki nokta koyup dağıtınca güzelce yayılıyo her tarafa. Pütür pütür olma durumu yok kesinlikle.


Kapatıcılığı yüksek, sürümü kolay, pürüzsüz bir görünüm yaratıyor.
Hiç mi kötü özelliği yok diyeceksiniz. Vaaar vaar olmaz mı:( Birkaç saat sonra çizgilenmeye başlıyor ne yazık ki. O görüntü bence kesinlikle berbat! Ama üzerinden pudra geçseydim o çizgilenme olmayabilirdi de. Bilemiyorum. 


Ambalajına da 10 üzerinden 10 verip yorumumu bitiriyorum. Yüksek kapatıcılıkta olup aynı zamanda doğal duran bir kapatıcı arıyorsanız bu ürün sizi tatmin edebilir. Ama dediğim gibi çizgilenme sorunu yaşayabilirsiniz. Göz çevresi kuru biri olarak ben yaşadım en azından :)


14 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

güle güle kullan cnaım.bende de tüpte olanı vardı.clinique'in.. adı neydii:)
çok pigmentliydi pek sevemiştim.bu daha fresh duruyor

justuntitled dedi ki...

Teşekkür ederim kuzum. Adını hatırlamıyorum ama ben de acaba ondan mı alsam bundan mı alsam diye epey düşünmüştüm:)

cicibebe dedi ki...

ambalajına şimdilik 10 veriyorum diyerek düzelt bence canım :)) çünküürün bitmeye yakşlaşınca fırça hiçbir yerine ulaşamıyor, insanı çıldırtıyor ulaşmaya çalışayım derken maalesef.. ve en az iki ay daha gidecek miktarda ürün dipte kalıyor..

çizgi sorunu ise pudra ile de oluyor.. ve yagsız ciltlerde bile cizgilere dolma yapıyor :/

felaket tellalı gibiyim ama kapatıcılıgı iyi tabi :)) güle güle kullan :)

justuntitled dedi ki...

55 tl ye değmez mi diyelim o zaman cicibebe? sen daha tecrübelisin :))

cicibebe dedi ki...

değmez diyelim tatlım :) 55 tl verene kadar bi 15 daha verip lancome effecarnes alalım, harikulade deneyimler yasayalım diyelim :)

justuntitled dedi ki...

heeey millet duydunuz mu cicibebe'yi??:))

pembe fiyonk dedi ki...

duydum duydum :) bak bu iyi oldun .)

justuntitled dedi ki...

cicibebe'ye tekrar minnettarız oyleyse :)

cicibebe dedi ki...

:))) kuzum o kadar çığırdın ki duyulmaması imkansızzzz :) ben de sevindim bak şimdi yararlı olduysammmm :)

justuntitled dedi ki...

:)))) harika bi konusma halkası döndü yorumlarda. bloguma geri dönüp baktıgınız için thanks kızlar :***

cicibebe dedi ki...

aşkolsunnnnn! göstermelik takipçi mi sandın sen bizi hıh :p

justuntitled dedi ki...

Bi insan nickiyle bu kadar mı örtüşür. Tam yemeliksin cicibebeeee!!! Hamm!:D

pembe fiyonk dedi ki...

:) heheh kzıalr yaa çok tatlısınız :))

justuntitled dedi ki...

Sen de!! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...