İzleyiciler

1 Nisan 2012 Pazar

Deborah IL Rosetto Ruj No: 601

Deborah'la tanışmam kozmoda'dan bu ruju almama kısmetmiş. Süper bir tanışma oldu. Kullandığım en kalıcı ruj kendisi. Hayatında hiç koyu renk ruj sürüp dışarı çıkmamış biri olarak bu ruj elime geçtiğinden beri her gün sürüyorum. Evden çıkarken sürüyorum. Birkaç saat sonra yemek yedikten sonra hafifçe bir silinme oluyor. Tazeliyorum ama tazelemesem de olur, kötü bir görüntü olmuyor :) 8 tl lik fiyatıyla gösterdiği performans asla küçümsenecek gibi değil. Fiyatı 8 değil 28 tl de olsa alınabilir. Çok kaliteli bir ruj gerçekten. Başka renklerini de almayı düşünmüyor değilim :) 




Gözüm kapalı tavsiye ediyorum! :)

4 yorum:

Makyajlı Betty dedi ki...

Deborah watsonsta görüp ''pahalıdır bu şimdi'' diye hiiç bulaşmadığım bir markaydı :) Kozmoda'da görünce,8 lira olduğuna inanamamıştım,keşke kapıda ödeme seçeneğimiz olsaydı.Rengi çok güzelmiş(not ettim)güle güle kullanın :)

justuntitled dedi ki...

kozmodada siparişini giriyosun. sonra banka havalesi yapıyosun. onlar da siparişini yolluyolar sana o gün :) kredi kartı kullanmadıgın icin alısveriş yapamıyosan söyleyeyim dedim kozmodanın boyle bi olayı olduugnu :)

Makyajlı Betty dedi ki...

Teşekkür ederim :))

akdeniz dedi ki...

https://www.facebook.com/oguz.akdeniz.7?ref=tn_tnmn
paylaştım
mine akdeniz
mineakdenizozdemir@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...