İzleyiciler

1 Nisan 2012 Pazar

La Roche Posay Hydreane Legere Nemlendirici

Uzun zamandır kullandığım nemlendiriciyi fotoğraflayıp tanıtma fırsatı bulamamıştım bir türlü. Nihayet ona da sıra geldi :)
Bu nemlendirici hakkında o kadar çok şey okudum ki. Hepsi de olumlu yöndeydi yorumların. Uzun zamandır kullanıyorum ve benim de yorum yapabilecek kadar fikrim oluştu. 

Makyaja harika bir baz oluşturmak isterseniz 15 dakika önce bu nemlendiriciyi uygulayabilirsiniz :) Çabucak emiliyor. Sabah saatlerinde acele acele makyaj yapanlara duyurulur:) Cildiniz üzerine sürülen fondöteni kusmuyor. Tabii benim cildim karma. Aynı şeyi yağlı ciltliler de söyleyebilir mi bilemiyorum. Google'a yazın bi, kurusundan karmasına, karmasından yağlısına kadar birçok kişinin yorumlarını bulabilirsiniz kolaylıkla:) 

Yüz yıkama jellerinin, hava şartlarının, peelinglerin kuruttuğu gerdiği yorduğu yüzünüzü anında nemlendirip rahatlatıyor.

Hafif bir kokusu var. Parfüm kokusu değil. Değişik... Ama rahatsız edeceğini sanmıyorum.

Son olarak paraben içermediğini söyleyebilirim nemlendiricinin. Ambalajın üzerinde büyük puntolarla belirtilmiş zaten.





*Ürün firma tarafından deneme ve tanıtım amaçlı gönderilmiştir. 

2 yorum:

Süm dedi ki...

Acilen almalıyıımmmm

justuntitled dedi ki...

Al! Al! Al! :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...