İzleyiciler

14 Mayıs 2012 Pazartesi

Golden Rose Yaz Koleksiyonu

Selam.

Birkaç hafta önce Facebook'ta Golden Rose'un yarışmasını gördüm. Kazananların oy/beğeni sayısına göre belirlendiği yarışmalardan nefret ediyorum. Bu öylesi bir yarışma değildi. Jüri vardı. O yüzden katılmak geldi içimden. Yoksa katılmazdım :P Ödül de beni çok cezbetti. 3 oje ya dile kolay :P 



Benim fotoğrafım iseeee...


Ta taam! Buydu işte.

Her neyse... Golden Rose'un ödülü de bu 3 oje oldu sonuç itibariyle. Pembe olanı sürdüm bile 2 kere. Ama diğerleri için yapacak bir şeyim yok, kullanacağımı sanmıyorum, üzgünüm :P


Golden Rose'a tekrar teşekkürler!

4 yorum:

Unknown dedi ki...

93 olan bende de var :) çok hoş duruyor (bence)
86 olanın rengini görmek isterim (şişedeki rengin elde edilebilirliğinden şüpheliyim..) eğer sürerek fotoğraf paylaşırsanız memnun olurum.

Hayırlı olsun :)

justuntitled dedi ki...

Tamam canım senin için denicem o fosforluyu :P Sanmıyorum ben de şişedeki rengin tutacağını, hadi bakalım... Tesekkur ederim ayrıca :)

justuntitled dedi ki...

Thank you! :) I'm following u back babe! :)

justuntitled dedi ki...

Im following you with GFC! :) Nice blog.

Thanx, have a nice day too :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...