İzleyiciler

27 Mayıs 2012 Pazar

Golden Rose 86

Golden Rose'dan kazandığım 3 ojeyi paylaştığım şu postuma Mmerwe yeşil ojeyi merak ettiğine dair bir yorum bırakmıştı. Hayatta kullanmayacağım bu rengi Mmerve için sürdüm ve fotoğrafladım :P 

3 kat sürdükten sonra şişedeki görüntüyü yakaladım. Ama ojenin yapısı çok çok çok ince. 3 kat olduğu halde 2 kat inceliğinde duruyor yani. Kuruma hızında sorun yok. Tırnaklarınızı bu renkte görmeyi seviyorsanız -benim için çok saçma bir renk- 3 kat sürme koşuluyla bu ojeyi kullanabilirsiniz. Hoşçakalıın :*



14 yorum:

özge dedi ki...

wowwwwwww..

justuntitled dedi ki...

:D :D :D

Polishist dedi ki...

Ben çok sevdim jöle gibi:))

justuntitled dedi ki...

Jel yapılı zaten polishistcim :))

Adsız dedi ki...

Tırnaklarına aşık olduğumu daha önce de birkaç kere söylemiştim, imza baytırnaksever

justuntitled dedi ki...

Evet daha önce de birkaç adsız ilanı aşk almıştım demek sendin o baytırnaksever :P :D

Unknown dedi ki...

çoooooookkk harika bir renk :) ayrıca çok çok çok teşekkürler unutmadığın için :)

justuntitled dedi ki...

Rica ederim canım, unutur muyum hiç? :)

Unknown dedi ki...

:)
gerçekten çok mutlu oldum :)
ayrıca ojenin duruşu da şişedeki kadar tatlı :)
hemencik almalıyım sanırım :)

justuntitled dedi ki...

Ay yok ben sevemedim :( Sana yakışır, muck:*

aysp dedi ki...

ayyhh aslındaa renk çok da güzel değil herşekilde her giysiyle kullanılmaz da nedense değişik bir biçimde vay be diye baktırıyor :)

justuntitled dedi ki...

Güzel olmasa da göz alıcı yani :)

liu dedi ki...

merhaba canım,blogumda bir ojeleşme etkinliğimiz var davet etmiş miydim hatırlamıyorum ama beklerim :)

justuntitled dedi ki...

Aaa dur bi bakayım :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...