İzleyiciler

27 Mayıs 2012 Pazar

Rapsodi Rimeller

Rapsodi'nin yeni çıkan maskaralarından 3 tanesiyle karşınızdayııız.


Rapsodi Turbo Boost Extreme Volume Mascara
Turuncu ambalajdaki maskara 10 kata kadar hacim vaadediyor. Fakat ben günlük kullanılabilecek, hafif bir maskaradan ötesini göremedim kendisinde. 

Rapsodi Turbo Boost Express Mascara
Mor ambalajdaki maskara da günlük kullanım için ideal. Kirpiklere kattığı görüntüyü beğendim. Yine aynı şekilde ağırlaştırmadan kirpikleri belirginleştiren günlük bir maskara kendisi. Fakat bir sorunu var ki bu benim için epey büyük bir sorun. Maskara biraz geç kuruyor ve yukarı doğru baktığım anda göz kapağıma bulaşıyor. Bir maskarada en çok sinir olduğum şeylerden biri de geç kuruma özelliğidir zaten. Ama dediğim gibi yapıştırmadan, ağırlaştırmadan kirpikleri belirginleştirdiği için hoşuma da gitmedi değil.

Rapsodi Turbo Boost 3D Blue Mascara
Mavi ambalajdaki maskaranın kendisi de mavi! Yaz geliyorken mavi bir maskaramın olması hoşuma gitti doğrusu. Kirpiklere verdiği rengi de beğendim. Pek fazla baskın bir mavi değil. Renkli maskara kullandığınız aman aman belli olmuyor ki bu bence iyi bir özellik. Kısacası sevdim.


Maskaraların fırçaları da fotoğrafta gördüğünüz gibi. Ben plastik fırçalı maskaraları aslında çok daha rahat kullanıyorum. Ama bunların fırça şekilleri de fena değil.


Ayrıca ambalajlarının rengarenk oluşunu da sevdim. Her zaman beyazın ve siyahın daha şık durduğuna inanıyorum ama bu 3'lünün rengi yanyana çok şeker duruyor.


Mor ambalajdaki maskarayı fotoğraflamaya çalıştım. Dediğim gibi verdiği görüntüyü sevdim. Ama keşke biraz daha çabuk kurusa da göz kapağıma bulaşmasa :(



Fiyatları 5'er tl olan bu maskaraların performansları fiyatlarına oranla hiç de fena değil. 

*Gabrini/Rapsodi'ye teşekkürler.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...