İzleyiciler

26 Mayıs 2012 Cumartesi

Pastel - Kokulu Oje

Pastel'in Facebook sayfasında geçtiğimiz haftalarda bende oldukça merak uyandıran bir şeyler dönüyordu. Rengarenk dondurma resimleri ortalıkta dolanıp duruyordu. Yazlık, cıvıl cıvıl bir şeyler ortaya çıkacağı belliydi. Acaba bu şeyler neydi? :P

10 gün kadar önceydi sanırım. Mail adresime "hadi bize adresinizi verin size bir sürprizimiz var" şeklinde bir mail  düştü :) O zaman o Facebook'ta dönen dondurma fotoğrafları daha çok ilgimi çekmeye başladı işte :))

Geçen gün bu minik kutuyu getirdi kargo elemanı. Hemen heyecanla açtım :)


İçinden klasik Pastel oje şişelerinin minicik versiyonu çıktı :) 3 de parfüm tester'ı tabii. Kutuyu açmamla etrafa mis gibi kokular yayıldı :)


Ojenin kıvamına diyecek laf yok. Şimdiye kadar hiç oje bitirmiş biri olmadığım için boyutu da gayet iyi geldi bana. Sorun yok yani :) Ama fırçası çok ince. Pratiklik isteyenler biraz gıcık olabilir ojenin fırçasına. 


Daha sürerken ojeden mis gibi çikolatayla karışık kahve kokusu geliyor. Tabii kuruduktan sonra hissedilen koku daha hoş. En azından o keskin oje kokusunu hissetmiyorsunuz. 


Ben tırnaklarımı kahverengi görmeyi sevmiyorum malesef :( Hiç ısınamadım kahve tonlarındaki ojelere. Bunun da rengini pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim bu yüzden. Ama diğer renkleri piyasaya sunulur sunulmaz -e tabii bir de benim yaşadığım şehire gelirse- mutlaka alacağım. 

Bu arada ellerinizden buram buram koku geleceğini düşünmeyin. Özellikle elinizi burnunuza götürmediğiniz takdirde koku filan almak zor. :) Zaten buram buram kokması pek hoş olmazdı :/ Böylesi tam kıvamında olmuş! İsabet! :)


Pastel'in yeni çıkan parfümlerinden ben en çok Rock Chic'i beğendim. Tam bir çiçek kokusu. Missss gibi! :)


Teşekkürler Pastel!

12 yorum:

ne yapmalı dedi ki...

Kırk yıl düşünsem ojenin bu tarz kokulularının olacağı aklıma gelmezdi :). Güzel fikir olmuş. Kahverengiyi bende pek sevmem ojede diğerlerine bi bakmak lazım :).

justuntitled. dedi ki...

Geçenlerde bir erkek arkadasımla konusmustuk bunu :) "aa ben de pembe ojeleri çilekli filan kokuyo sanıyodum" demişti bana. ben de gülmüş geçmiştim :)) Pastel şaşırttı :) Bunun kokusu harika ama bize başka renkler gerek ;)

özge dedi ki...

canım renge bayıldım, bana gönderseler bu rengin çıkmasını isterdim:)

justuntitled. dedi ki...

Zaten senin bi kahverengi ojelerini bi de nude rujlarını sayamadım özge :))

serinus dedi ki...

bana hiiiç gelmez zaten böyle cici şeyler :) geçen watsons'ta gördüm gelmiş watsons'a kokulu ojeler. en kısa sürede gidip alacağım 2.5 TL idi fiyatı acil işim vardı tam bakamadım. bu arada ben renge de tırnaklara da ayıldım canımm :))

justuntitled. dedi ki...

Pasteeel, duy serinus'un sesiniiii :) çok cici renkleri var canım, almalısın kesinlikle. ayrıca tesekkur ederim o senin mis yureğinin güzeliği :*

serinus dedi ki...

canım alıcam ilk fırsatta 2-3 renk. bu arada satılan boyutları da tam o kadarcık :)

justuntitled. dedi ki...

minik olsun bizim olsun o zaman :) en azından bitirebiliriz.

serinus dedi ki...

tuhaftır ben pek bitmesini istemiyorum :) ömür boyu bozulmadan kalsın yeter :)

justuntitled. dedi ki...

Vicdanın sızlamıyo mu evde o kadar oje varken yenisini almaya :)) bitirebiliyo olsam benim vicdanım çok rahat olur, oh mis :)

serinus dedi ki...

işte benim de huyum bu canımcım :s vicdan micdan hak getire bu konuda aldıkça alasım geliyor hastalıklı gibi :(

justuntitled. dedi ki...

Pahalılara dadanmadığın sürece sorun yok aslında :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...