İzleyiciler

7 Ocak 2012 Cumartesi

Çekilişimin Sonucunu Açıklıyoruuuuuuuuuuum! :)

Önce listeyi hazırladım elcağızlarımla:P




Fotoyu çekerken ordan çıkan saçları görmedim özür dileriim:(








Listeyi hazırladıktan sonra çekilişimizi videoya alıyoruuuz:)


Ta taaaam!
Şanslı numara 77 çıkıyor.


77 numaradaki isimse ''SULTAN''


Kendisine mail atıcam birazdan :)
Tebrikleeeeeeerrrr diyorummm:)

Güle güle kullanırsın inşallah.

İlk çekilişimi de böylece tamamladım. Sanki üstümden bi yük kalktı:)
Kazanamayan arkadaşlarıma başka başka çekilişlerde boool şans diliyorum.
Hoşçakalın:*

Haa bu arada hediyeler mi neydi?
Tabii ki şu minik oje setiydi:)




6 yorum:

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

Off çok fena.. Nasıl uğraşmışsın öyle :S
Kazanana tebrikler.. :)

justuntitled dedi ki...

Uğraştım biraz tatlım:p bu arada senin katılmadıgını fark ettim :@:D

Artemis-Tanrica dedi ki...

Dogum gunum dıye bıraz fazla sanslı gordum kendımı .) Kısmet .) Kazananı tebrık ederım .)

justuntitled dedi ki...

İnşallah şu dakikalarda şansın kendini başka şekilde gösterir kuzum:) Nice yıllara bu arada:*

Artemis-Tanrica dedi ki...

Tesekkür ederim tatlım .) Ayrıca blogun cook guzel tebrık ederım .)

justuntitled dedi ki...

Ayy çok teşekkür ederimm:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...