İzleyiciler

3 Ocak 2012 Salı

Mavala - Bangkok

Hayatımda kötü giden şeyler yüzünden ojelerimden bile soğudum.
Durum vahim:((
Sağolsun LuxyBox'tan çıkan bu oje bende yeni oje sürme isteği doğurdu.
Ama malesef sadece sol elime sürmekle yetindim. 
Diğer elimde ise harita kıvamına gelmiş bordo bir oje (oje kalıntısı) var.
Az önce durdum durdum durdum durdum...
Sonra düşündüm!
''Yarın da okula bu salak tırnaklarla mı gideceksin?!'' diye sordum kendime.
Bir köşede boynu bükük duran asetonumla pamuğumu bütün bu berbat halet-i ruhiyeme rağmen aldım elime.
Sildim iki elimde farklı renklerde kalakalmış ojelerimi.
Oh bee!:P

Bir günlüğüne sol elime misafir ettiğim Mavala Bangkok'u görelim...


Pek tercih edeceğim bir renk değil aslında Bangkok.
Ama değişik en azından.



21 yaşında kendimi 210luk dinozor gibi hissediyorum zaten.
Bir de bu oje hanımteyzelere çevirdi iyice ellerimi.
İyi değilim bu günlerde anlıyo musun sevgili blog ha?


Senin kaderin tek bir tane elde masa altlarında saklanarak bir gün geçirmekmiş Bangkok'cum.
Üzgünüm...


***

Yarına bomba gibi gelicem.
Flormar, sim, mavi diyeyim ipucu olarak:p

Bu arada Süslü ve pembe dünyam'ın çekilişine katılmadıysanız koşuuun. 
Kendisinden daha tatlı olan hediyeler vermeye çabalamış ama ı-ıhhh. Sonuç başarısız. 
Kendi tatlılığı gölgelemiş hediyeleri:p:))


***


3 yorum:

Adsız dedi ki...

bebeğim bence güzel bir renk bankok mutlaka sık sık sürmelisin
bu arada yav nedir bu depresyon halleri :/

Unknown dedi ki...

Bebeğim umarım her şey yoluna girer bir an önce.Güzel yorumların için teşekkür ederim,utandırıyorsun beni.Senin güzelliğin,tatlılığın yanında görünmez bile :)Ellerin yine çok güzel ama haklısın hanımanne ojesi bu.Ben de kimde gördüysem sevmedim.Almalısın o ojeleri :)Bekliyoruz ,eski enerjini ... <3

justuntitled dedi ki...

ojesandığı, ben sevmedim ama bangkok'u :(( depresyon hallerini de daha özel mekanlarda konusuruz bebişim:)

süslüm, teşekkür ederim öncelikle. ayrıca sen daha tatlısın :)) hanımanne ojesini de sildim tutmadım tırnaklarımda. eski enerjim ve ben burdayız yine!:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...