İzleyiciler

26 Ocak 2012 Perşembe

Ahh ahh =(




Merhaba arkadaşlar. Bugün size cicili bicili ojelerimi gösteremiyorum. Notlarım açıklanmış. Durum bu tablodan ibaret...

FF var orda bi tane! 3 senedir aynı dersi almaktan bıktım. Ders hakkında bilmediğim tek bir şey dahi kalmadı artık! Ama hatun bi türlü geçirmiyo!!! Beğendiremiyorum hiçbir sınav kağıdımı=(

Aslında notlarım fena değil :P 3 tane AA'yı ben yanyana hiç görmemiştim daha önce:D

DC olan notumu gördüğümde ufak çaplı bir sevinç krizi geçirdim. Çünkü zibilyon tane konusu olan bir ders. Ahanda geçmişim yuppii derken du ben şu hocamı arayayım dedim. Hocayı aramamla sevincimi boğazımın en diplerine itmem bir oldu. Malesef ders geçme sistemimiz değişti. Ve artık DC ile not geçme diye bir şey yok!!! Anlayacağınız kalbim 2 ders için büt büt atacak önümüzdeki günlere.

İsyeaaaaaaaaaaaaann diyesim var isyeaaaaaaaaaaaann!!! 2 tane ders. Of puf!

Bu hafta boyunca mümkün olduğunca bilgisayardan uzak duracağım. 2 Şubat'ta ''olley be!'' başlıklı bir yazı girmek istiyorum=( Eğer 2 Şubat'ta olley be diyemezsem derslerden birini geçemezsem sonra 8 Şubat'ta mezuniyet için tek ders sınavına gireceğim. Ama ben o sınava kalmayı hiç istemiyorum =( Çok bunaldım. Bu şehirden aylardır dışarı çıkmadım sanırım. O yüzden 2 Şubat günü mutlu mutlu İstanbul'a gitmek istiyorum. Aswang söz verdi. İstanbul'a gittiğimde bana ocelerinden sürceeeeek =) Aahh şu haftayı bi sağ salim atlatayım da...

Bana bol şans dileyin. Atanmaya dair pek ümidim yok. Ama en azından ''üniversite mezunu'' sıfatını taşıyabileyim be:p

Hoşçakalın! :)

15 yorum:

mavidunyam dedi ki...

oyyy kuzum benimmmm =) 3 tane aa var kızaaamm daha nolsuunnnn =) bizde zaten dc yle geçme yok =/ ortalamaya bağlı gerçi o. Seeennn istanbullaramııı gidiyosunn pardonnnn. Nedeeenn haberim yokkk benimmmm

Adsız dedi ki...

Orda puanlama falan nasil oluyor bilmem ama buraya gore bakinca gayet iyi sonuclar almissin=)))
Ins iyi sonuclarla Universiteyi bitirirsin=)))

İrem GÖKER dedi ki...

Allah kolaylık versin ne okuyodun sen ? Bide bu not sistemi ne dnüşühh AA fölan D:

justuntitled dedi ki...

Maviş,Yok kız sizde Dc ile geçme var. Dönem ortalaman önemli. Geçen yıllarda bizde de vardı. Bu sene yaz okulu kalktı, büt geldi derken geçme notu da yükseldi DC de kalktı :(( Annemle bi İstanbul yapalım diyoruz ya, çok bunaldık =( Şu dersleri bütte halletsem de rahat rahat gitsem..

Hatice, sen Almanya'da mıydın? Ben de bi dönemi Belçika'da okudum. Not sistemi 20likti. Biz 100 üzerinden alıyoruz notlarımızı burada. Teşekkür ederim ayrıca ^.^

İrem, Türkçe öğretmenliği okuyorum bebişim. Valla not sistemini üniversiteye gidince gına gelecek, yeterince anlayacaksın:p simdiden elini sürme bunlara öek kaka:p

Unknown dedi ki...

kuzu benim okuttuğum derslerden olsaydı valla onlıne ders çalıştırırdım seni çan eğrisi mi yaptılar ortalamayı yükselten ineğe sevgilerimizi sunuyoruz:))

justuntitled dedi ki...

Hahah online ders iyiymiş, ücrette anlaşabilirdik hem :P çan eğrisi yok ya keske olsaydı. Geçme notu 60 :( gerçi daha ne üniversiteler var geçme notu daha yuksek olan. ama ben 50lik adamım, yani 50den fazlasına zorlamaya ne gerek var:P tembellik başa bela. öğretmen olunca cok güzel örnek teşkil edicem bebelere:p

mavidunyam dedi ki...

indirim olayları olsa sana sipariş verirdim amma velakin indirim yok istediğim şeylerde bebişş =D oralardan git macler inglotlar al bencee, hakettin 3 tane aa ile =)

justuntitled dedi ki...

Tamamen turistik bi gezi olmasını diliyorum maviş:p lütfen beni para harcamaya teşvik etmeeeeee! :D

mavidunyam dedi ki...

bence harcamalısınnn =D istanbula gidip mac e inglota el atmicanmı şimdi senn =D elca ya gidip ucuzdan almicanmı estee lauder, mac felan =D inglottan jel eyeliner almicanmı =D the balma bakmicanmı =D artık kocaman oldun bu notlarlada hakettin haniiii =D

Mervenin Dünyası dedi ki...

oyyyy benimde basimda böyle gicik hocalar varrr ama ben bu dönem seytanin bacagini kirdim :D ikinci dönemde kurtulsam baska bisi istemem galiba :p AA lar da var masallahhh digerlerini de gecersin gider merak etme, tebrik ediyorummm ;)))

Nerwen dedi ki...

heey umarım o güzel haberi verirsin bize ve rahatlarsın. şimdilik bunalsan bile sonra telafi edersin :) ayrıca AA lar için tebrikler, ben de hiç o kadar AA görmedim yan yana henüz :)

justuntitled dedi ki...

mavidünyam, sen simdi bana büttüüüüüüün paranı İstanbul'da son damlasına kadar tüket, yan şehrindeki blogger arkadasını bes kurussuz kalıp ziyaret edeemee... bunu mu demek istiyosun ha?:P:P

merve, ayy darısı basıma canımm. hiç umrumda olmaz ama son sınıfta olunca insanın umru daha geniş oluyomuş, daha çok şey oluyomuş orda:p yani malesef su an o iki ders benim cok fazla umrumda:( :D bi sürü AA lar seninle olsun canım, operim:D

mavidunyam dedi ki...

yok yok tamam demiyorum ben bişey =D

★nasli_ dedi ki...

Ben de Osmanlıcadan kalıyorum hep anlamadım gitti yahu diğer en düşük notlarım 75 ah aha ama yok anacım atanıcam ben taaağam mı ulen :P cidden Allah yardımcımız olsun ..

justuntitled dedi ki...

mavidünyam, :D:D:D

nasli, iki sene osmanlıca'dan yaz okuluna gidip geçtim. yoksa hayatta geçemezdim :)) inşallah atanırız da kuzum. ayrıca aminnnnnnn:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...