İzleyiciler

31 Ocak 2012 Salı

Mim :)

Aswang'cim beni mimlemiş, görür görmez hemmen cevaplamak istedim :)

-Sence çok anlamlı bir söz?
Şu söz çok anlamlı diyemiyorum. O anki ruh halimle duyduğum bi söz hiç hoşuma gitmezken, ertesi gün hoşuma gidebilir mesela. Di mi ama? :)



-Makyajında olmazsa olmazın?
Her gün makyaj yapan birisi değilim. Makyaj benim için olmazsa olmaz bir şey değil. Ama makyaj yaptığımda rimel sürmezsem her şey anlamını yitirir :p


-Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?
Bir gün bakımlı olup bir gün bakımsız olmak bence:P Bu yüzden süslendiğim günlerde ''aaaiyy ne kadar güzel olmuşsun'' lafını duyuyorum:P


-En sevdiğin içecek?
Kola kola kola.


-Nefret ettiğin bir şey?
Sohbet esnasında sürekli kendinden bahseden, örnekler veren insanlar. Yahu karşılıklı konuşuyoruz arkadaş, bırak da ben de anlatayım :))


-En çok sevdiğin iltifat?
Her türlüsünü severim iltifatın :p Hiç fark etmez:p


-Favori kitabın?
İhtiyaç Yayınları konu anlatımlı eğitim bilimleri seti :D Ahaha ağlanacak halime güldüm şu an :P


-Herkesin beğendiği ama senin sevmediğin bir ürün?
Buram buram leopar deseniyle dolu kıyafetleri hiç sevmem. 


-Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü?
En kısa zamanda güzel bir pudra istiyorum :( Hayallerimin pudrasını bulmayı ümit ediyorum =D 


Ben kimi mimlesem bilemedim şimdi.
vee Mihr-u Mah'a gönderiyoruuum :)








19 yorum:

Mihr-u mah dedi ki...

Yaa beni niye kimse mimlemiyo yalnızım dostlarım yalnızım yalnızz :D

justuntitled dedi ki...

Aaa tatlım tekrar göz gezdir istersen yanlış görmüşsün mimlemiştim ben seni :p :)))

Ferhat Bayram dedi ki...

hadi bakalim daha nice mimlere :)

justuntitled dedi ki...

Teşekkür ederim Ferhat :)

Mihr-u mah dedi ki...

aa yanlış görmüşüm bak yaa :D Zorla kendini mimlettirmekte bu olsa gerek desene :D

justuntitled dedi ki...

Ehehe, göz doktoruna canıım :P ben unutmadım seni aa:p

Mihr-u mah dedi ki...

Ayy Ayy yerim ben seni beni düşünmüş sağolasın bacım yaa :D

justuntitled dedi ki...

her zaman tatlım :p :)

Mihr-u mah dedi ki...

Ayy yerim seni ben yaa sen daha tatlısın tatlımmmm :D

justuntitled dedi ki...

:) bu arada ben senin bloguna ulaşamıyorum haberin olsun :(

Mihr-u mah dedi ki...

aa nasıl olur bi daha dene bakim :) bubenimdefterim.blogspot.com işte bu benimkisi

justuntitled dedi ki...

Şimdi oldu :) ama profil ismine tıklayınca profil uygun değil diyo. ''Profilinize erişimi etkinleştirmenizi öneririz.'' böyle bi şeyler görürsen blog ayarlarında dikkat et ona ve düzelt bu durumu, yoksa blog linkin olmadan sana ulaşamayız:(

Mihr-u mah dedi ki...

Ayy iyiki söyledin ben bi bakim ne alemde benim profilim :)

ÖziBio dedi ki...

annemmmmmmmmmmmm mimlenmişimmmmm <3 seviyorum seni şekerlemem :))

justuntitled dedi ki...

:) Mimini yanıtlarsan ben de seni sevicem şekerparem:p

Bir Korecanın Günlüğü ^^ dedi ki...

Valla benide mimleyin kızlar haha :D
Blogu çok sevdim :D Banada beklerim :*

justuntitled dedi ki...

Taam hadi Beste'yi de mimliyorum ey blog ahalisi :p :)

Ferhat Bayram dedi ki...

mımle bakalım Ş=

justuntitled dedi ki...

İstiyosan seni de mimleyebilirim :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...