İzleyiciler

14 Eylül 2011 Çarşamba

Parasını ben verdim, nerden Bihter'in kolyesi oluyormuş ki?!?

Ünlü insanların bazı özellikleri vardır efendim... Mesela birisi ilginç bir saç rengine sahiptir. ''Bıdıdı bıdıdı'nın saç renginden boyatmak istiyorum'' diyebilirsiniz kuaföre. Çünkü o renk o kişiyle özdeşleşmiştir ve henüz o renge bir isim konulmamıştır, tarif edemezsiniz.

Bu saç rengini birçok kadın Hürrem karakterinde görmedi mi ilk olarak? Sonra pıtır pıtır kuaförlere gidip hürrem saçı isterim ben ayyyyynısı olsun deyip turuncudan öte olmayan bi kafayla çıkmadılar mı kuaförden hı? Her neyse mevzu başka. Hürrem saçı tamam. Bu saçın ismi budur kardeşim!

Ya Bihter kolyesine ne demeli? Bihter bir dizi karakteridir ey insanlar! Haberiniz olsun. Zaten moda olacak bir çizmeyi giydi diye gidip almayın onu. O giydi diye güzel değil bu çizmeler. Zaten güzeller. O giymese de satın alacaktık biz bunları yahu! Zaten moda olacaktı diyorum zaten!!!



 Mevzu bahis kolye de budur arkadaşlar. Bildiğiniz bi küçük bi büyük halkadan olusan güzel bi kolye. Üzerinde Bihter kolyesi yazmıyo. Afedersiniz... Rahmetli Bihter kolyesi:)

 Uzun çizmem var ama aldığım yerde bu ''bihter çizme'' etiketlemesi olsaydı inanın utana utana alırdım. Almazdım demiyorum çünkü uzun çizmeleri sevdiğim için aldım bihter etiketi yüzünden değil. kaldı ki aşk-ı memnu izleyicisi bile değilim.
 Bihter öldü Fatmagül çıktı piyasaya. Fatmagül'ün de bi bıdısı dıdısı meşhur olacaktı illa ki. Eee köylü kızı Fatmagül bu. Gidip Sephora'dan rujuyla dolgu topuk ayakkabısıyla tiril tiril gezecek değil ya! İncikten boncuktan kolyesiyle meşhur oldu o da. Beren Saat bu kolyeyi Fatmagül olmadığı zamanlarda kaç kere kullanmış onu merak ediyorum.
 Sıradaki kolyemiz Feriha kolyesi. Ben geçen gün bu kolyeyi aldım. Ama feriha'da da varmış aynısından hatta meşhurmuşmuşmuş da. Bilmiyodum valla. Umarım etiket etiket yapıştırmazlar bujiterilerin kapısına ''ferihanın boyun şeyinden geldi gelin alın haaaanııım'' diye. Takmam ki daha.
 Hürrem yüzüğü gelmiş. Hobaaa koşalım.
 Sıla tokası geldi aklıma birden. Bir zamanlar kapış kapış gidiyordu.
Derya Baykal yüzüğü de varmış. Bunu da yeni öğrenmiş oldum.

 :D:D:D Fatmagülün suçu ne! terliği gelmiş. Yakında ''Fatmagül'ün yengesinin biciklerini gösterdiği tişört gelmiştir.'' yazısını da asarlar mı dersiniz?
 Bildiğimiz kırmızı ruj Ayşegül ruju oldu :(
 Fatmagül kolyesi :D
 Hürrem kolyesi :P
 Feriha kolyesi :D Ben melek kanatları şeklini beğendiğimden ötürü aldım bunu. Sırf Feriha'nın boynunda var diye alan olur mu?
 Hürrem yüzüğü. Vay anasını...
 Shakira kemeri...


 Bihter çizmesi stayla...
Hepsini çok beğendik severek kullandık. Ya yarmagül tokasının meşhur olmasına ne demeli?!


Sözüm bujiteri sahiplerine olsun! İnsanlar beğeniyor Sıla'nın tokasını, Fatmagül'ün kolyesini belki... Ama size gelip ''Hürrem yüzüğü var mı?'' diye sormaz. Görür, ''Aaa Feriha'da da görmüştüm ben bu kolyeyi gerçekten de güzelmiş'' diye içinden geçirir ve satın alır. Yoksa sırf Fatmagül giyiyo diye o eciş bücüş terliği niye alsın insanlar? Yazmayın. Ben o yazıları görünce gerçekten utanıyorum.:( Nesneleri dizi karakterleriyle eşleştirmeyin. O kadın o dizide o kolyeden başka kolye de takıyo. Ama o isimle meşhur ettiğiniz kolye zaten güzel zaten moda olması muhtemel zaten satışı olacak. Yaparsanız da beni kaybedersiniz. Hıh. Bye.

10 yorum:

Junkhead dedi ki...

Hahahaaa çok güzel bir post olmuş :D Ben de deli oluyorum normal şeylerin sırf dizide göründü diye karakterler adına satılmasına :))

justuntitled. dedi ki...

:)) Alacağın varsa da soğuyosun di mi:)

Laldiller dedi ki...

Yürü be cancağazım tüm duygularıma tercüman olmuş bu yazın :D
Benim feriha kolyesi olayını da biliyosun zaten :D
alıyorum ilk gördüğümde RAHMETLİ BİHTERCANIN KOLYESİNİ:D

justuntitled. dedi ki...

Feriha kolyelerimizden ilham aldım zaten bu yazıyı yazarken:D Aklıma Yarmagül'ün tokası bile geldi :D
Bihter'i yaşatmalıyız! Hepimiz rahmetli Bihter'in kolyesinden edinmeliyiiz!

Adsız dedi ki...

Bende o kanatlı kolyeyi beğenmiştim bilmiyodum bile ferihanın taktıgını nette bakarken bı sıtede gordum ferıha kolyesı dıye aaa ne zaman takmıs dedım. Bide bihter ruju var gırdıgımde bıhter ruju ne dedım her gırende aynı seyı soyluyodu

justuntitled. dedi ki...

Ahh malesef canım etiketliyolar böyle insanın alası da gelmiyo daha :)

ÖziBio dedi ki...

bunların içinden sadece melek kanadı kolyeden var bende de :)) İkizimde de varmış ne sevindim,alma gerekçemiz de aynı hem :)) Bazı melek figürlerine hastayım :))

justuntitled. dedi ki...

Tabii ki aynı olacak alma gerekçemiz bebeğim:) Melek figürü güzel ve kibar kesinlikle:)

Selen dedi ki...

canım sen böyle düşünmesen de ben buna bizzat şahit olduğum için söylüyorum insanlar Feriha kolyesi var mı diye soruyolar bende inanamıyorum ama var yani böyle insanlar

justuntitled. dedi ki...

Vardır valla inanırım :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...