İzleyiciler

9 Eylül 2011 Cuma

Çok güzelsin Nicole.

Resimlerine baktıkça doyamıyorum. Kadın deyince aklıma gelen ilk isim oluyor Nicole Scherzinger. Çok güzel değil mi ama?

Fuşya kaç kadına böyle güzel yakışır ki?
Yüzü, saçı, fiziği... Her şeyi harika.
 Dudaklar hep doğal.


Kısacası bayılıyorum ben Nicole Scherzinger'a. Bu aralar Pretty Little Liars izliyorum. Ordaki Emily karakteri ne kadar da benziyor Nicole'e değil mi?
Saçları ve yüzü bence birebir.



İkisi de çok güzel yahu! Kusur bulamıyorum bir tane bile...


13 yorum:

» Çağla. ♥ dedi ki...

Harika bir Bayan.. bayiliyoruuuuum ben Scherzinger'ye :)

fashionmaniacagla. ♥

justuntitled dedi ki...

Kesinlikle harika♥♥♥

Blogger Bolat dedi ki...

Ama dişler porselen plaza gibi duyor pek naturel değil yani :)

justuntitled dedi ki...

Ehehe porselen plaza mı? :)) Çoğu resimde gülümsemiş zaten anlaşılan o da bunun farkında :P

parfoj dedi ki...

bu kadar nicole resmini ustsute gordukten sonra valla aklima ilk gelen 'bu kiz emilye ne kadar benziyomus yahuuu' oldu :D biz de ailecek severek takip ediyoruz pretty little liars i :F

justuntitled dedi ki...

Ama ikisi de çok güzel değil mii yahuu?!:) Ben takıldım 6. bölümde ya play tuşuna bi basabilsem devam edicem de...:P

Adsız dedi ki...

gercekten ikiside harika esmer olmak varmıs :P
http://pinarkozmetikshop.blogspot.com/

parfoj dedi ki...

ben bi hisimla izledim ilk sezonu simdi sezon finali oldu 2. sezonun buyuk bi bosluk icindeyim :D kalan bolumleri ocaga kadar sindire sindire izle bence :D

justuntitled dedi ki...

Pınar ya ben de esmerim ama ben niye bunlar gibi değilim of ya :D

Parfojcum A'nın kim olduğunu ne zaman öğrenicezz aa:P

bakimblog dedi ki...

sarışının adı esmerin tadı diye boşa dememişler :p

justuntitled dedi ki...

Her esmer bunlar gibi olsa oohooo:))

Adsız dedi ki...

simdi:
bir silikon (dogalı tercihtir ama bunlar fake resmen top gibi )
bir fake tan(spray tan e git en güzeli)
bir porselen beyazı dişler (lazerle mümkün)
saclar kısaysa bir kaynak
sonra da nars a git bir makyaj yaptır gel(smokey eye ,naturel dudaklar)
birde fotonu koy görelim bunlardan güzel olmazsan bakk
agızları burunları cok mu güzel sankii amaann bunlara bakcagımıza bu söylediklerimi yapalım fotoları paylasalım bakın kim daha taş oluyor :D
http://pinarkozmetikshop.blogspot.com/

justuntitled dedi ki...

Ehehe naptın sen Pınar ya karıların üç kuruş güzelliği kalmadı gözümde:D demek isterdim aslında ama hayır hiç de bile çok güzeller:D En azından ikinci resimdeki hatunda söylediğin kadar tadilat yoktur yahu. Tamam Nicole'de var bariz bi şeyler kabul. Ama yine de bence çok güzel!:D
Tabii ben o dediklerini yapmadan da gayet güzelim şimdi fotoğrafımı koysam dediğin gibi Nicole'ü de sollayabilirim :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...