İzleyiciler

26 Eylül 2011 Pazartesi

Yeniler&hediyem :)

Selam! :)

Öncelikle yeni kayıt butonunu özlemiş olduğumu söyleyeyim. Fotoğraf makinem yoktu piyasada, webcam'le çekilen fotoğraflar da gayet sinir bozucu oluyordu. Sonunda kavuştum makineme! Hasretimiz bitti:P Yeni ojelerimin fotoğraflarını çekip koyayım dedim ben de(:

Artık bu kızı durduramıyoruz efendim... Elinde 1.5tlsi olsa direkt gidip rujcu amca bana oce ver diyor :P Bi sürü oje alıp mutlu ediyor kendini, çok da güzel ediyorr:)

Neler aldığıma gelecek olursak... Öyle yüzlerce oje almadım tabii ama çok üşengeç biriydim ben. Ama şu anda her gün değiştiriyorum ojelerimi kat kat sürüyorum hiç üşenmeden kurumasını bekliyorum filan. Bu kokoşluk da başa bela yahuu:p Yani işin özü bu süs püs olayı beni üşengeçlikten kurtardı:) Huyum suyum değişti ayol. Bakın mesela ''ayol'' demeye başladım artık. Bööö:P

Fotoğraflara geçiyorum(:

Askerlerimin toplu hali:P
Bu arada junkhead'e sorup tastikletip onaylatıp aldığım oje kurutucuyu da çok beğendim :) Gönül rahatlığıyla alınabilir.

Supermatte serisinden olan ojenin numarası M125. Harika bir rengi var. 4 kat sürmüştüm. Şişe yarılanmış zaten bi sürüşte haha:) Miracle'ları henüz denemedim daha bu akşam aldım çünkü:) Numaraları U03 ve U11. Bu seri çoğu kişinin favorisi durumunda. Supershine 09 ise fotoğrafta pembe çıkmasına rağmen müthiş bir narçiçeği! Bayıldım ona da.
 M125, U03, U11, 09.
 Keşke diğer renkleri de olsaydı... 1.75e aldım ben miracle'ları. 2 buçuk liraya satılmıyorlar mıydı 0.0 ?
 Böyle düz beyaz değil. Pembe yanardönerli. Koyu renklerin üstünde çok güzel olacak.
 Yirimm!

Diğer ojelere gelecek olursaaakk...
Yine elim Flormarlara gitti :)
 408, 111, 430, 320, 418.

 429'u bulamadım hala. Ben de 430u bağrıma bastım 429un yerine koyupp :'(

 Carrefour'da 95 kuruşa görünce alayım dedim. Yine cecile, yine aynı sorun. Kurumuyor bunlar! Bozuk bayat her neyse bilemiyorum ama bir sorun var. Soldakinin fırçası da bi yamuk yumuk acayip. Atsan atılmaz satsan satılmaz. Evlat işte :/ :P



Ojeler ve ben temalı konumuzun burada sonuna geldik:P Kaydı yayınla demeden size kış çiçeği'nin ilk çekilişinden kazandığım hediyeyi göstermek istiyorum(:

 Güzel renkteki paketinden annem çıkarmış bakmış ben yoktum kaç gündür evde :) Simsiz ( bir glossta sime asla tahammül edemiyorumm) sade cici şeker tatlı miniş bi gloss:) Çok teşekkür ederim Kübra Hanım'a :)

Kübra Hanım'a ayrıca teşekkür etmek istiyorum:)) Şansım açıldı sanırım sayesinde:)). İkinci bi çekiliş kazandım bugün! Şu yakışıklının hediyesi hemde :) Armani marka güneş gözlüğü! Nasıl şaşırdım nasıl sevindim anlatamam :) 
Benden bu kadar. Şimdi ojelerimi silip yenilerden bi tane süreceğim. Ama hangisini süreceğime karar vermek epey zorr!:)

:*

11 yorum:

Dolpa Perisi dedi ki...

Fıstığım iyi günlerde kullan bu aralar şanslısın maşşallah diyelim :))430 u sür yeaaa :))Çok güzeller hepsi ;)

justuntitled dedi ki...

Artık çok geçç 418 tırnaklarımda:P En kasvetlisini seçmişim :P Teşekkür ederim ayrıca fıstığm darısı başınaa:):)

bronz makyaj dedi ki...

oo iştahımı kabarttın valla gidip bi kutu oje alasım geldi.hepsini güzel günlerde sür

justuntitled dedi ki...

Sağol canım :) Ojenin rejimi olmaz al gitsin:))

Merve dedi ki...

Canıımhepsini güle güle sür sürüştür:) Bu arada o oje kurutucusunu bende kullanıyorum ve çok memnunum çok güzel bir ürün :)

justuntitled dedi ki...

Teşekkür ederim:) Evet oje kurutucu bir devrim hihi tabii bir de o kadar kuvvetli püskürtüp parmaklarımı hissiz konuma getirmese...:P

justuntitled dedi ki...

Krimly, i am not just interested in ur giveaway. I got shocked when i see that u've been an Erasmus student in Ghent like me. So i will always check your blog if u write sth about Ghent-the loveliest city ever-
Thnx for the giveaway news (:

aycakzc dedi ki...

Harika görünüyor ojelerin bol bol sür hepiciğini :)

justuntitled dedi ki...

Sağol tatlım hepiciğini sür sür bitiremiyorum valla bi de bitirebilsem tadından yenmez o zaman :)

ÖziBio dedi ki...

çok kıskandım ojeleriniiiiiiiiiiiii :)) Güle güle kullan canım çok eğlenceliler :)

justuntitled dedi ki...

:):):) Sağol canım benim en rengarenkleri senin çekmecelerini doldursun inşallahh:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...