İzleyiciler

28 Eylül 2011 Çarşamba

Flormar Pretty Compact Allık / P115

Allık konusunda aç gözlü değilimdir. Bu yüzden tek tek alır, bitirir, yenisini öyle alırım.(Aldıktan sonra rengini beğenmeyip kullanmadıklarım dısında tabii :D) Senelere dayanan bir makyaj mazim olmadığından bu aldığım ve kullandığım 2. allık oluyor :P
Bu kapak başka bir allığa ait. Bunun kapağı düz beyaz plastik.
 Keşke araya ö bölmeyi koymak yerine renkleri bitişik yapsalarmış. Fırçayı rahat oynatamıyorum üstünde :(

 Renkler çok güzel değil mii??:)
Ben de pembiş pembiş yanaklarla gezmeyi isterim ama yakışmıyorr ya kış mı yorrr!

Hep oje hep oje içim bayılmıştı günlerdir:P Değişiklik oldu. 

12 yorum:

özge dedi ki...

bende 2 rengini almıştım bu allıkların,biri pembeliydi onu sevmedim ama bu şeftali - kahve olani çok seviyorum:)

justuntitled dedi ki...

P112 var bende de. Bildiğin düğün teyzelerine çeviriyo beni :D Sendeki de o mu?
Bu çok güzel gerçekten, ışıl ışıl:)

Adsız dedi ki...

Şu allıklara hep özeniyorum ama sürmeyi beceremiyorum ya. Kendimi palyaço yaptım gibi geliyo, siliyorum her seferinde :/

justuntitled dedi ki...

Bi üstte de dediğim gibi P112 düğün teyzesine çevirirken P115 güzel yanaklı bi kız çıkarıyo ortaya :$ :D Yani sen de yumuşak tonlar kullanırsan hiç de palyaço gibi hissetmezsin, zaten çok fazla renk vermiyo bu allık öyle :)

pembe fiyonk dedi ki...

geçenlerde bende aynısını aldım.bu renk kesinlikle çok güzel.sende güzel günlerde kullan.

justuntitled dedi ki...

Sen de güzel günlerde kullan:)

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

tam da bloğumda tanıtayım diodum :) Aynen o aradaki böle deli ediyor benide yaaa :D

justuntitled dedi ki...

Tanyelii,''Kalp kalbeeeğ karşı derleeeğğrrr.'' :))

Adsız dedi ki...

çok güzel bu allık :)

ÖziBio dedi ki...

Tatlım ben de bunun kahvemsi kısmına bayılarak alayım demiştim e-flormar dan aldım,geldi allığım şeftalisi güzel flormarın diğer seriden 91 numarasına benziyor da kahvesi bildigin kum sürmüş gibi oluyo yüzümde.Bi de bu serinin genelini çok kalıcı bulmadım canım ben,acaba ben mi yanıldım :( Bloguma bunu da yazayım bak aklıma geldi :D

justuntitled dedi ki...

Liu, aynen canım:)

ÖziBio, aa neden sevmedin ki?:) kahvesini ben de sevmedim kirli gibi oluyo tenim haha:D ama diğer tarafı iyi öyle yogun bi rengi yok ama ışıltısını çok seviyorum ben:) ayrıca kalıcılıkla fazla ilgilenmiyorum canım, öyle makyaj tazeleme huyum da yoktur ama gün sonunda da yüzümde sıfırlanmıyo bu allık:)

Kozmetik Sultanı dedi ki...

alııgın bu rengınden ve p116 rengnden var bende de, daha hıc kullanmadım 116yı kısa saklıyorum beyaz tenlı oldugum ıcın ama bakalım :) bu allıgı kullanıp herhangı bır reaksıyon goren varmı cıldınde kızlar ?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...