İzleyiciler

27 Eylül 2011 Salı

Ders arası/Oje molası

Soğuyan havaya inat rengarenk olmak istiyorum. Mavilere bürüdüm tırnaklarımııı.

Hemde Flormar 430 mavisine...

(Kankalarım ve ben)
Flaşsız. Ama gerçeği yansıtmıyor:)

 Bu arada neden sadece fotoğraflarda farkedebiliyorum dipteki yamuk sürülmüş kısımlar. Alalah yauu...

İşte böyle!
Oje sürmek iyi hoş da ders çalışma kısmı üzücü. Üstelik geçen seneki Türkçe Öğr. mezunlarından bir kişi bile atanamadı benim okulumdan. Çok korkuyorumm :(( 
Neyse oje sürdüm mutlu oldum sandım bir an ama bi yukarı satırdaki cümlem moralimi yeniden bozdu. 
ATANMAK İSTİYORUM. ÖĞRETMEN OLMAK İÇİN OKUDUM BAŞKA BİR MESLEKTE OLMAK İSTEMİYORUM. Öğretmen olunca sadece parlatıcı sürcem tırnaklarıma valla bak bu mavileri filan sürmem daha bozmam yani çocukların psikolojisini. Ama atayın ya atayıııııııınnnn...

Off...

Düzenleme: Babam o neee?!?!? deyince uzaylı gibi hissettim kendimi. Gidip üstüne siyah çatlatma yaptım ben de:D Bu haliyle de daha az dikkat çekici olduğunu söyleyemem ama nedense kendimi daha rahat hissettim çatlatınca:)


15 yorum:

bronz makyaj dedi ki...

E biz sürüyoruz bak.Merak etme böyle bir merakı çalışmaya başlayınca da bırakamazsın.Sadece öğrencilerin bir süre garipser sonra onlar da alışır.Ama tabi çok aykırı renkler de sürmüyoruz.Ortasını bulursun sen artık :)

justuntitled dedi ki...

Bana hiç belli olmuyo. Yeni bi merak edinirsem ''oje mi o da neymiş'' deyip bütün ojelerimi dağıtabilirim :D Hala ojelerle oynamayı seviyo olursam daha kibar renkler kullanırım tabii ki :))

Dolap Perisi dedi ki...

Çatlatınca ne de güzel olmuş güzel tırnaklı canımın dibi :))

justuntitled dedi ki...

Teşekkür ederim peri'mm :)

rengarenk daphne dedi ki...

gelişim psikolojisi kitabını görünce hemen anladım atanmayam bir kader arkadaşım daha artık tek hayalim oldu diyebilirim inş. gerçekleşir:(( bu arada tırnaklar harika olmuş mavinin rengine bayıldım:P

justuntitled dedi ki...

Ben 4. sınıfım henüz sınava girip hayal kırıklığı yaşamadım :( Umarım yaşamam, umarım yaşamazsın bi daha :( Senin bölümün ne?
Tırnaklar için teşekkürler napim ders aralarında böyle seylerle oyalıyorum kendimi çocuk gibi :D

aycakzc dedi ki...

Ayy inş. atanırsın cnm bende öğretmenlik okuyorum ve artık şu atamalara bir çözüm bulmak zorundalar neyse mavi harika olmuş :)

justuntitled dedi ki...

Evet artık kesin bi çözüme ihtiyaç var bi sürü eğitim fakülteli var ülkede. Ooof off:(
Sağol maviler adına:)

Adsız dedi ki...

bu pembiş kalemden bende de var çok güzel rengi yazımı da rahat hala severek kullanıyorum :))

justuntitled dedi ki...

Bende de vardı bikaç tane ama rotringler tahtını ele geçirdi bunların :)

adsız-esra dedi ki...

o zaman senden kalem postu istiyoruz böyle simli fosforlu falan :))

justuntitled dedi ki...

oyle cok fazla kalemim de yok aslında ya :) ama düşünürüm esra'cım:)

esra dedi ki...

vardır vardır en az on tane hemde :) rotrngin mor mu pembe mi :)) bu arada silinen tükenmez kalemlerden aldm çok sevdm :)

justuntitled dedi ki...

Valla aradıgın sey bende yok canım:)) Rotring'im bebek mavisi. Cicili bicili kalemleri seven bir arkadaşımı onerebilirim ama sana:) http://aswanginkosesi.blogspot.com/
:)

esra dedi ki...

biliyorum takip ediyorum onuda :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...