İzleyiciler

30 Eylül 2011 Cuma

Makyajsever'den Aswang'a teşekkürler:)

Sevgili Aswang,
Sen ne düşünceli insansın öyle! :)

Ben Karadeniz'in güzel ve büyük olan, Cevahir'e Forum'a Varlıbaş'a sahip olan  şehirlerinden birinde değil o şehirlere komşu olan ücra, marka fakiri bir şehirde yaşıyorum. Bu yüzden aradığım çoğu şeyi bulamıyorum. Pek fazla beklentim de yok zaten. Ama bir ojeyi bile bulamadığım oluyor bu da beni deli ediyor. Napim meraklıyım ben böyle şeylere. Çoğu şeyi zaten internetten alıyorum. Ama Flormar'ın 429 nolu ojesini e-flormar'da dahi bulamadım. Flormar'a mail attım neden satış sitesinde 429 yok diye. Stokta olmayan şeyleri sitede tutmuyoruz yanıtını aldım. Ama herkeste var bu oje diye iç çekerken bir gün bir maille hayatım değişti... :P:D

Aswang'in ojelerini sergilediği bir yazısına 429u bulamıyorum çok güzel vesaire yazmıştım. O da İstanbul Cevahir'de Flormar'da var demişti. Halbuki ben İstanbul'a 900 km uzakta yaşıyorum :)

Bi kaç gün sonra tanımadığım bir adresten mail geldi!:) Aaa!!! Aswang'in köşesi blogunun sahibesiymiş bu. E ne yazmış ki? Hemen okuyayım bakayım merak ettim. Aman Allah'ım! Ne düşünceli insann... Flormar 429u görünce aklına ben gelmişim benim için de almış bi tane. Yanında da onun küçük kardeşi 424!:) Adresini ver de yarın göndereyim diyor. Suratımda kocaman bi gülücükle cevabımı yazıyorum ona:) Zahmet etmişsin, ne ince düşüncelisin, nasıl teşekkür etsem bilemiyorum vesaire... Mutlu olmama mutlu oluyor o da:)

Bugün okul dönüşü gidip aldım hediyemi kargodan :) Şimdi fotoğrafları paylaşacağım sizinle. Duş alıcam diye tırnağımdakini çıkarıp yeni cicileri sürmedim daha :) Ama sabırsızlanıyorum sürmek için tabii:))

Paketlemedeki özene bakar mısınızz?:))




Canım benimm tekrar çok teşekkür ederim sana :)
Aswang'ın köşesine gitmek isterseniz yolu göstereyim :)
:***

10 yorum:

Tanyeli dedi ki...

benim aswang ım o :D

Aswang dedi ki...

Beğenmene çok sevindim canım benim:) İkisinide güle güle sür sürüştür :))

justuntitled. dedi ki...

Tanyeli, canım kıskançlığa yer yok benim blogumda lütfenn :P :)) Artık benim de Aswang'ım o hıh!:)

Aswang, en kısa zamanda tırnaklarımda da göstericem canikomm :))

Nerwen dedi ki...

Aaa bunları hediye edeceğini görmüştüm, sanaymış demek :) Güle güle kullan, çok tatlılar gerçekten. Burdaki Watsons'ta yeşil olanı alacaktım ben de, aynı renk tişörtüm olduğu için. Oyalandım döndüm tek olan ojeyi kapmış hemen biri! Dönüşte yolda elinde Watsons poşeti olan herkese dik dik bakıyodum :D Sür de görelim, yenisi gelmiştir ben de alırım, eksik kalmam ki :P

justuntitled. dedi ki...

Nasıl yani hediye edeceğini nerden gördün ki:) Yoksa tanışıyo musunuz?:) Ben asla bulamazdım Aswang olmasa. Belki aylar sonra Trabzon'a gittiğimde filan Flormar'a uğrarsam ancak e tabii kalmışsa o da:) Sen bulursun canım hem de sapkayı bulduğun gibi kara bile girersin:))

Laldiller dedi ki...

bak sen kızdaki şansa yaa 424 sırra kadem bastı derken çat kapı hediyeciklerin gelmiş ne güzel canım güle güle kullan :))

Nerwen dedi ki...

:D
Yok blog'a video eklemişti, izlemiştim. Orada ojeleri gösterirken hediye bunlar diyordu da ondan öyle söyledim :)

justuntitled. dedi ki...

Laldiller, evet yaa sırra kadem basmışken artık bende de var o ojeden aswang sağolsun:)

Nerwen, ben neden görmedim o videosunu. Hemen izlicem :)

ÖziBio dedi ki...

bu 429 da benim de gözüm kalmıştı yaa bulamadım burda,öbürünü aldım siteden ama çok cici renkleri var güle güle kullan tatlım <3

justuntitled. dedi ki...

Malesef canım bulmak epey zor bu ojeyi, sır gibi:)) Sitede bile yoktu, Aswang'm gönderdi:) Çok tesekkur ederm ayrıcaa:**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...