İzleyiciler

10 Mayıs 2013 Cuma

İndirim Alışverişi

Bütün gün blog listemde "Watsons Alışverişim" "Gratis Alışverişim" başlıklı yazılar döndü durdu. Gözümün önünde binlerce lira kozmetiğe yatırıldı. Küçük bir şehirde yaşıyorum Watsons Gratis yok tamam ama canım çok çekseydi gerekirse komşu şehre gider yine de o alışverişi yapardım. Ya pintileştim ya da kozmetiğe artık ilgim azaldı. Uzun zamandır ihtiyacımdan fazlasını almıyorum. Sağlıklı mıyım? Kesinlikle! :) 



Aldıklarınızı güle güle kullanın hatunlar! :)

19 yorum:

pelinn. dedi ki...

almak istediğin bişey varsa alıp gönderebilirim

justuntitled dedi ki...

Mesela eski kozmetik manyaklığım olsa şu an hemen bir liste hazırlayabilirdim :)) Çok düşüncelisin teşekkür ederim. Demek istediğim artık pek canım çekmiyor. Değişmişim :))

Irmak dedi ki...

Ben biraz da ipin ucunu kaçırdıklarını düşünüyorum. Yaptıkları en küçük alışveriş bile yazı olarak karşımıza çıkıyor.
Nedense benim hiç ilgimi çekmiyor bu alışverişler

justuntitled dedi ki...

Şu an abartılmış geliyor tabii ama 1 sene önce aynı takıntı bende de vardı. O yüzden bir şey söyleyemem :)

Poliship dedi ki...

ruh halimizlede alakalı sanırım.Depresyondayım şuan ve alışveriş manyaklığım başlamış durumda :(

justuntitled dedi ki...

O cüzdanı cebine sok, konuşarak her şeyi çözebiliriz adamım :)

melisa yağmur dedi ki...

burda da gratis yok malesef bnde alamadım istediklerimi :/ watsons'ta da turkcellilere özel indirim ee bende turkcell değilim :) alışveriş kaldı yani :) mutluyum, huzurluyumm :)

justuntitled dedi ki...

Hah işte olması gereken de bu. Ah vah etmiyoruz, alışverişsiz de mutluyuuuz :D

balböcükleri dedi ki...

ben dün gratisteydim ve ihtiyacım olmadığı halde bir dünya kozmetik ürün aldım.servetimi kozmetiğe yatırıyorum.hele evdeki ojeri görünce aklıma edeyiöm diyorum.sonra yine yine yine alıyorum.

justuntitled dedi ki...

Zamanı gelince kurtulacaksın, ben de öyleydim :)

Sinem dedi ki...

en doğrusu!

justuntitled dedi ki...

Kesinlikle! :)

к♢к♢ş dedi ki...

Benide kurtar justun :))nasıl kurtulabiliriz bunun hakkında bize bir post yap benceee ciddi manada zor durumdayız :)))

justuntitled dedi ki...

Öğrenciyken param pek kıymetli değildi. Sanırım işin sırrı burada :)) "Hmm allık mı, evde bunun bir ton açığı var zaten, gereksiz." "Daha elimi sürmediğim 74829128347 tane ojem var. Bırak şunu!" gibi sözler sarfederken buluyorum kendimi :P

Zuhal Varol dedi ki...

Blogunu severek takip ediyorum çok güzel:* zuhalvarol.com ben de beklerim:)

justuntitled dedi ki...

Teşekkürler :)

Oz dedi ki...

Excelente post, muchas gracias por compartirlo, da gusto visitar tu Blog.
Te invito al mio, seguro que te gustará:
http://el-cine-que-viene.blogspot.com/

Un gran saludo, Oz.

ofis mobilyaları dedi ki...

Güzel bir paylaşım olmuş.Teşekkürler.

Tırnaklar Fora dedi ki...

Ay resmen bende hiç bişi almadım yaa alacak bişey bulamıyorum ki

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...