İzleyiciler

8 Mayıs 2013 Çarşamba

Vichy Idealia BB Krem Deneyimleri

BB kremleri duymayanınız kalmamıştır artık sanırım. Vaat ettikleriyle renkli nemlendiricilerin de ötesine geçen bu BB kremler ne işe yarar? Önce işe bununla başlayalım.

BB kremlerin renkli nemlendiriciden farkı aynı zamanda cildinize bakım da yapıyor olmalarıdır. Vichy Idealia ise diğer BB kremlerden farklı olarak kırışıklık görünümü üzerinde de etkili olduğunu söylüyor. Vichy Idealia BB kremin faydalarını şöyle sıralamış:

- Işıltı vermesi
- 24 saat nemlendirmesi
- Kırışıklık görünümünü azaltması
- Cilt dokusunu düzeltmesi
- Koyu leke görünümünü azaltması
- UVA/B ışınlarına karşı koruması

Gelelim benim kişisel yorumlarıma:
BB kremi bugünkü makyajımda kullandım. Altına nemlendirici uygulama gereği duymadım, çünkü nemlendirmesi benim için yeterli geldi. Ki kuru ciltli bir insan olduğum düşünüldüğünde bu benim için güzel bir avantaj oldu. Idealia BB kremin iki renk seçeneği var ve benim deneyimlediğim açık ton. Başlarda acaba pembe alttonlu cildime sırıtır mı diye düşündüm ancak bu BB krem cildinizle bütünleştiğinde nötr bir hal alıyor ve o yüzden duruşu da gayet cildinizle bütünleşmiş oluyor.

Benim için en önemli noktalardan bir tanesi ise güneş koruma faktörünün bulunması. Vitiligo rahatsızlığımdan dolayı mutlaka güneş koruması kullanmam gerek ve günlük nemlendiricilerde ya da makyaj malzemelerimde böyle bir özellik bulunmasını öncelikle tercih ediyorum.

Fotoğraflarda da BB kremin cildimde nasıl durduğunu gözlemleyebilirsiniz.

Ben Vichy’nin BB kremini gayet başarılı buldum. Sizler de BB krem arayışı içerisindeyseniz Vichy Idealia BB kreme bir şans verebilirsiniz…

40 ml Vichy Idealia BB Krem’in tavsiye edilen tüketici satış fiyatı ise 49.90 TL.

https://www.facebook.com/VichyTurkiye
https://twitter.com/VichyTurkiye

İçerik: www.boyaynasindaben.com

Bir bumads advertorial içeriğidir.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Vichy su bazlı yapısıyla güzel bir alternatif, bence de...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...