İzleyiciler

9 Haziran 2012 Cumartesi

Hello Kitty Terracotta Allık 02

Dün ambalajının güzelliğini öve öve bitiremediğim ürünlerden aswang ve uzunincekıvırcık'ın isteğiyle terracotta allıkla başlıyorum. Bu ürünü kullanmak kadar fotoğraflamak da zevkliydi bu arada ^.^


Tek renk bir terracotta değil. Benim en sevdiğim allık renklerini barındırıyor kendisi ^.^
Ambalajı da harika! Üzerinde minik ağızsız kızımız var her zamanki gibi ^.^


Bu ürünün büyük bir çoğunluk tarafından sevilmeyecek bir özelliği var.
Kokusu...
Kapağını açar açmaz kokuyu hissedebiliyorsunuz. Oldukça yoğun bir koku.
Bir ürünün kokusu kötü bir koku olmadıkça beni rahatsız etmez. .Bundaki da kesinlikle kötü bir koku değil. Güzel bir parfüm kokusu. Hatta ben çok sevdim. Ama bu durumdan genel olarak hoşlanmayanlar var. Belirteyim dedim. 


Allığın barındırdığı renkler çok çok güzel değil mi? ^.^ Zaten genel olarak bronz tonları severim allıkta. Bu allığın bronz tonunun baskın olmasını sevdim bu yüzden. 


Fotoğrafta gördüğünüz şey parmağımı şöyle bir üstünden geçirmemle oldu o.O Daha önce hiç bu kadar pigmentli bir allık kullanmamıştım. İlk sürüşümde fırçayı biraz hoyratça kullanmış olmalıyım ki gidip yüzümü temizleyip bir daha uygulamak zorunda kaldım :D Allıkların çok fazla pigmentli olmasını sevmiyorum aslında. Riskli oluyor. Elimizi çok dikkatli tutmamız gerekiyor. Ben fırçayı rahatça üzerinde gezdirmeyi seviyorum halbuki '.'


Bu fotoğraf da parmağımdaki ürünün koluma uygulanmış hali. 


İçeriği: Talk, cinko stearat, magnezium stearat, engelhard mike, m neral oil, 5562 carbinol fluid slikon, esans, propylen glikol, gliselin, uniphen p23, unipherol u14, 5562 carbinol floid.


Ürünün kalıcılığı konusunda bir şeyler söylemem gerekirse... Bu konunun cilt tipine göre de değiştiğini belirtmek suretiyle yanak bölgesi yağlı olmayan birinde allığın gün boyu kalıcılığını koruduğunu söyleyebilirim. 


Sevgiler ^.^

7 yorum:

Merve dedi ki...

oyhh çok güzelmiş bu allık ♥ yanacıklarında da görebilseydik keşke :D

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

Çok güzel bir allık :) Bir allık delisi olarak, allığa bayıldığımı itiraf etmeliyim. Güzel günlerde sür canım :)

Artemis-Tanrica dedi ki...

Gerçekten güzelmiş güle güle kullan canım .) Banada beklerim http://ojediyari.blogspot.com/ .)

justuntitled dedi ki...

Aswang, yanacıklarım hiç fotojenik değil, güzel çıkmıyo fotoğraflarda :(( Aylin'i göndersene bana :P :))

uzunincekıvırcık, sağol canım :) Allık delisiyim diye diye beni de allık delisi ettin yaa ♥

Artemis-Tanrıça, teşekkür ederim canım hemen geliyorum bloguna :)

Yelda dedi ki...

Allik çok güzelmiş canım ama parfümlu olmasaymis daha da iyi olacakmış. Güle güle kullan:)

justuntitled dedi ki...

Tesekkurler canım :)

Adsız dedi ki...

Greetings from Colorado! I'm bored to death at work so I decided to browse your blog on my iphone during lunch break. I really like the information you provide here and can't wait to take a look when I get home.
I'm shocked at how fast your blog loaded on my cell phone .. I'm
not even using WIFI, just 3G .. Anyways, superb site!
Here is my weblog :: orthognathic surgery

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...