İzleyiciler

9 Haziran 2012 Cumartesi

Flormar 430 Chissa 337

Merhaba,
Tırnaklarımın şekli uzun zamandır pek hoşuma gitmediği için sürdüğüm ojelerden zevk duyamıyordum. Dolayısıyla fotoğraflarını çekme zahmetine bile girmiyordum :P Fakat bu görüntüyü pek bi sevdiğim için bloga mutlaka eklemeliyim diye düşündüm :) Sizce de güzel değil mi amaaa? 


İki kat Flormar 430'un üzerine bir kat Chissa'nın holografik etiketine sahip olmasına rağmen simli olan ojesini sürdüm. Numarası 337.
Flormar 430'u geçen yaz almıştım. Aldığımdan beri de hiç kullanmadığımı fark ettim. Sanırım mavinin bu tonları bana göre değil. Ama Chissa 337'ye birbirlerine çok yakıştılar. Artık dibini görene kadar kullanırım ^.^


Chissa'nın bu ojesini bütün kremsi ojelerimin üzerinde denemek istiyorum. Gerçekten çok güzel bir ışıltı katıyor ojeye. Üzerine ekstra bir sim uygulanmış gibi görünmüyor, ojeyle bütünleşiyor.


Chissa 337 ile bir sorunumuz var. Kendisi kurumak bilmiyor :( Bu da küçümsenecek bir kusur değil bana göre. 


Chissa 337 ile Flormar 430'un birlikteliğini sevdiniz mi? :)

10 yorum:

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

Ben de çok sevdim :))

Merve dedi ki...

bayıldım qanqitellaaam!
ama şu tırnaklarını lütfen uzat artık aaaaa!

justuntitled dedi ki...

Tam senlik zaten, sürdükten sonra aklıma geldin :))

justuntitled dedi ki...

qanqitellam öncelikle teşekkür edeer, gözlerinden öpeer, tırnaklarımın artık eski performansını kaybettiğini, uzayamadıgını belirtirim. mucuks :D

serinus dedi ki...

bayıldım

justuntitled dedi ki...

tenks :)

LensMakyaj Blog dedi ki...

Süper görünüyor.:)

justuntitled dedi ki...

Teşekkürler Cansu :)

Kitap Eylemi dedi ki...

bence güzel tırnakların, oje harika ama...

justuntitled dedi ki...

Tırnaklarımın boyu birbirinden farklı, sağol canım :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...