İzleyiciler

10 Haziran 2012 Pazar

8x4 Glam Up Deodorant

Bitirip yenisini aldığım nadir kozmetik ürünlerinden biri de deodoranttır herhalde. Diğerleri de şampuan, aseton, parfüm gibi şeyler. Yenisini aldığımda zevk duyamayacağım şeyler yani :p Ne olurdu şöyle bir ruj bitirsem, oje bitirsem. Varsa yoksa renksiz, bitmesi gereksiz şeyler. 


Birkaç gündür deodorantım yoktu. Bitirdiğim gibi yedeklemediğim bir ürün aynı zamanda kendisi. Az önce Migrosa gidince alayım dedim. Rafları kurcalamayı pek sevmediğim için gözüme ilk çarpanı aldım. Ambalajı çok hoşuma gitti ama kesin bu şekerli bi kokudur deyip mini boyunu aldım. İyi de etmişim. Deodorant dediğin böyle buram buram kokmayacak arkadaş! Neyse zaten 35ml'lik bir şeyin bendeki ömrü bir haftadan fazla olmayacağına göre bir hafta bu şekerli kokuya tahammül edebilirim. O da bu kokoş ambalajının hatrına. Keşke daha ferah koksaydı, ühü!


5 yorum:

Adsız dedi ki...

ben kullanmıştım bundan sanırım :D Çok şeker bir görüntüsü var şişenin ya :D sık bolcana anam:D

Moda Kurabiyeleri dedi ki...

şişesi çok hoşmuş =)

justuntitled dedi ki...

ojesandıgı, bolca da sıksam az az da sıksam een fazla 1 haftalık ömrü olacak yivrum :p

moda kurabiyeleri, dimii çok kokoş :))

Bir Minik Bir Minnoş dedi ki...

Şişesi çok hoş ama bende tıpkı senin gibi ferah kokuları seviyorum deodorant ve parfümde .. En son aldığım en şekerli koku 14-15 yaşlarındaykendi herhalde , Candy henüz bukadar pazar malı değildi :)

Güle güle sıkın sürün canım :)

Banada beklerim :)
http://rimellikiz.blogspot.com/

justuntitled dedi ki...

Candy, uuu tüylerim diken diken oldu! Hala her gün sıkanla karsılasıyorum yahu! :)) Ama 14-15 yasındayken sevilecek bi koku tabii :) Geliyorum bloguna ^.^
Ayrıca tesekkurler canım :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...