İzleyiciler

4 Kasım 2011 Cuma

Üşenen ne yapmaz? :P

Ben ki her gün bambaşka renklerle dolanan bir bireydim :'(
Ya şimdi? Bi haftadır tırnağıma yapışan bu pembe ojeyi yamaya yamaya devam ediyorum:))


Geçen gün golden rose 125i fotoğraflayıp bloga ekledikten sonra silip başka bir oje sürecektim.
Ama olmadı.
O kadar üşendim o kadar üşendim kiiii...
Bari bi farklılık katayım dedim ve üzerine Flormar Supershine Miracle Colors'tan U03'ü sürdüm.


Bu sefer kesin kararlıyım silmeye :D Pembe görmekten midem bulandı:/
Ama çok da uykum geldi birden:D
Hıı bilemedim:/
Neyse:P


Görüşmek üzere...

19 yorum:

nm dedi ki...

güzel olmuş böyle ama :))

justuntitled dedi ki...

Bi oje gurusundan iltifat almak da çok mutluluk verici hihi tesekkur ederim :)

Mervenin Dünyası dedi ki...

ama cok tatli bu pembeeee :))

justuntitled dedi ki...

Artık çöpe gidecek bi parça pamuğun üzerinde ama bu pembeee:))

ÖziBio dedi ki...

hemen hemen hemen bugün yeni bir oje yazısı görmek istiyorum böcecim :* üşenmek yok...! :))

ÖziBio dedi ki...

ama buna da ayrı bi bayıldım,beğenmemişim gibi oldu ama ben o "hemen hemen"i üşengeçliğine son vermen açısından söyledim biliosun dimi ;)

Mervenin Dünyası dedi ki...

o zamannn yeni rengi bekliyorum canımm :))

Butik Merve dedi ki...

Çok ttlı olmuş amaa:)

justuntitled dedi ki...

Sağolun kızlar. Sürdüm ama çok yorgunum üşenmezsem geceye doğru fotolar yüklerim bloga:)

Süslü ve Pembe dünyam dedi ki...

Güzeller güzelim ben seni yine mim'ledim :)Ben de inan aynı ojeyle bugün 4.günümü geçiriyordum ki heytt ya bıktım sizden diyerek asetona kurban ettim onları :)

justuntitled dedi ki...

O el o asetona zor gidiyo:))
Mimi yapıcam ama bayramdan sonra yaparım canım çünkü evimiz artık kalabalıklaştı özgürce fotoğraf çekemiyorum:) Tek çocukluktan çıktım artık:P

Vale ♥ dedi ki...

Lovely color =) I think your blog is very nice, I would like to invite you to my blog, check it out and if you like it follow it ! Kisses

Fashion and Cookies
My Twitter

justuntitled dedi ki...

Thanks for the comment Vale! Im coming to yours ASAP :) Kisses.

Vale ♥ dedi ki...

Thanks for following my blog,sweetie, it makes my day ! Following back :-) Kisses

Fashion and Cookies
My Twitter

justuntitled dedi ki...

Woaw such a nice follower that follows her comment back!:) Kisses again:)

Unknown dedi ki...

Üşengeçlik insana ne yaptırmazkii :D Ojeyi sürmesi kolay oluyorda çıkarması benim için hiç öyle olmuyoo.. Renk süpermiş ama tam benim rengim :)

ModaAşktır. dedi ki...

Blogumda artık bana ait olan bir kitabın bölümleri yayınlanacak. Tanıtımı şimdiden yüklendi bile. Göz atıp eleştirilerinizi yazarsanız çok mutlu olurum . :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/ dedi ki...

Çok şeker bir pembe tonu..

Kozmetikseverlerin bayılacağı bir çekilişim var, beklerim :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

justuntitled dedi ki...

Modadanhaberinolsun, çok cazip bi haber bu. Hemen göz atacağım:))

Alışverişkolik, hemen ışınlanıyorum oraya:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...