İzleyiciler

30 Kasım 2011 Çarşamba

Çekilişlere Katılma Zamanıı!:)

 "www.eczanemizde.com ve Çatı Katı Blog işbirliğiyle Flormar Makyaj Ürünleri hediye kampanyası başlamıştır.. sizde katılmak ve şansınızı denemek isterseniz buraya tıklayın,çekilişe katılın :) " diyor çatı katı blogunun sahibesi hatun :)  Bir Flormarsever olarak ben hayır diyemedim :)







Yukarıdaki link de Farmasi ürünlerini henüz benim gibi denememiş olanlara önerilir :)





Parfüm delileri!!!
Linke tıklayın!
:))





Bu çekiliş bana çıkarsa söz veriyorum 1 sene hiç oje almicam stokları size bırakıcam!
Bayıldımmm!!!
Derya'nın bu güzel hediyesi benim olsun, siz katılmayın:))





Rose Angel'dan dopdolu bi çekiliş O.o





İşte beni deli eden çekilişlerden bi tanesi de Nimo'dan geliyor.



Eveet şimdilik bu kadar. *.*

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...